بناب بر روی ریل توسعه قرار گرفته است/ راضی نیستیم دقیقه‌ای مازوت در نیروگاه سهند بناب بسوزد
بناب بر روی ریل توسعه قرار گرفته است/ راضی نیستیم دقیقه‌ای مازوت در نیروگاه سهند بناب بسوزد
نماینده بناب با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی علمی و فرهنگی در بناب انجام شده است، گفت: خوشبختانه طبق پیش‌بینی بناب بر روی ریل توسعه قرار گرفته و قطعاً شاهد اقدامات بیشتر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی از صبح امروز در جمع فعالان حوزه فرهنگی و مجازی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی علمی و فرهنگی شهرستان بناب انجام شده است، گفت: به جرات می توان گفت شهرستان بناب بر روی ریل توسعه قرار گرفته و قطعاً نتایج مثبتی در آینده تاثیرات این اقدامات نمایان خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌هایی عمرانی مانند تکمربندی شرقی پروژه های درمانی مثل بانک خون و mri و پروژه های حوزه های علمی و فرهنگی در سطح شهرستان بناب انجام شده است و قطعاً در ادامه شاهد برجسته شدن این اقدامات خواهیم بود.

نماینده مردم بناب انتقاد و انتقاد پذیری را لازمه پیشرفت و توسعه بناب عنوان کرد و گفت: قطعاً به عنوان نماینده بناب از انتقاد سازنده استقبال خواهم کرد اما انتقاد باید طوری باشد که راه حلی برای آن وجود داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت نیروگاه حرارتی سهند بناب و گلایه شدید شهروندان بناب گفت: بنده به هیچ عنوان راضی نیستم دقیقه‌ای در شهرستان بناب مازوت سوزی انجام شود و قطعا پیگیر حل این موضوع خواهیم بود.

وی افزود به دلیل کمبود گاز این نیروگاه در حال حاضر مازوت میسوزاند و راه حلی جز تعطیلی آن وجود ندارد که با تعطیلی آن نمی توان برق مورد نیاز منطقه را تامین کرد و از سوی دیگر گاز مصارف خانگی در اولویت قرار دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه شدید از وضعیت خودروسازی در داخل کشور گفت: از وزیر صمت در این خصوص سوال کرده‌ام چرا که متاسفانه خودروهای داخلی تنها پس از چند روز از ساخت مجددا به تعمیرگاه می روند و این در شان این کشور نیست.

نماینده مردم بناب در پایان با تاکید بر اینکه با کمک تک به تک شهروندان بنابی مشکلات را بررسی و برای حل آنها اقدام خواهیم کرد، گفت: همانطور که از ابتدا گفته ایم برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشته ایم و قطعا حل مشکلات مردم و شهر بناب تنها دغدغه بنده به عنوان نماینده این شهر می باشد.