تکلیف ترافیک محدوده مرکزی شهر بناب و کمربندی های بعثت و رسالت و شبکه معابر و پایانه های شهری بناب مشخص خواهد شد
تکلیف ترافیک محدوده مرکزی شهر بناب و کمربندی های بعثت و رسالت و شبکه معابر و پایانه های شهری بناب مشخص خواهد شد
بر اساس گزارش شهرداری بناب با اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل و ترافیک، تکلیف ترافیک محدوده مرکزی شهر بناب و کمربندی های بعثت و رسالت و شبکه معابر و پایانه های شهری بناب مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی قدیم در تشریح این خبر با اشاره به اینکه شهر بناب در سال های اخیر با افزایش سفرهای درون شهری و حجم تردد توسط خودروها و عابرین پیاده مواجه شده است، اظهار داشت: متاسفانه در سال های قبل نسبت به برنامه ریزی برای آینده شهر به صورت مقطعی و آنی تصمیم‌گیری شده است..

شهردار بناب با تاکید بر اینکه حل مشکلات حل و نقل و ترافیک یکی از مهم‌ترین اولویت کار شهرداری محسوب می شود، اظهار داشت: به همین سبب شهرداری بناب با همکاری مهندسین مشاور حمل و نقل و ترافیک در صدد بهبود وضعیت ترافیکی شهر برآمده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس با عقد قراردادی با عنوان طرح ساماندهی حمل و نقل ترافیک شهری با اولویت بندی ۱_ مطالعات ساماندهی ترافیک محدوده مرکزی شهر ۲_ مطالعات برنامه ریزی حمل و نقل با اولویت حمل و نقل همگانی ۳_ ساماندهی وضعیت کمربندی های بعثت و رسالت حدفاصل میدان امیرکبیر تا میدان امام علی (ع) ۴_ مدیریت شهری با اولویت شیوه ها و وسایل حمل و نقل نوین شهری، در حال عقد این قرارداد مهم هستیم.

شهردار بناب گفت: پیشنهادات مناسب و موثری در ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهری توسط مدیریت شهرداری بناب در حال بررسی و نهایی شدن هستند که بلافاصله پس از مطرح کردن و تایید اولیه در مجامع رسمی بخصوص شورای ترافیک شهرستان بناب تصمیم گیری های نهایی اتخاذ خواهد شد.

کلیددار شهر بناب در پایان با تاکید بر این که از آنجایی که بناب به سمت و سوی مدیریت نوین شهری  پیش خواهد رفت، گفت: در گام نخست با تغییر نگرش های ترافیکی و ساماندهی نوین ترافیک شهری و همچنین شیوه های جدید حمل و نقل عمومی درون شهری در خیابان ها و هسته مرکزی شهر بناب شاهد نظم و کاهش چشمگیر ترافیک خواهیم بود.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی