بناب دارنده مقام دوم انتشار کتاب در سال ۱۴۰۰
بناب دارنده مقام دوم انتشار کتاب در سال ۱۴۰۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: ناشران در سال گذشته با ثبت ۱۰۱ جلد کتاب بعد از تبریز مقام دوم انتشار کتاب را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب صدقی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه ۱۸ مرکز در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان بناب در حال فعالیت می باشند، گفت: در شهرستان بناب چیزی حدود ۴۰۰ هزار عنوان کتاب در این مراکز نگهداری می شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه ۴۰۰ نویسنده در شهرستان بناب فعالیت دارند، گفت: شهرستان بناب بعد از تبریز یکی از مهم ترین قطب های نشر کتاب در استان آذربایجان شرقی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا ۵ ناشر در بناب در حال فعالیت هستند که در سال گذشته با ثبت ۱۰۱ جلد کتاب بعد از تبریز مقام دوم انتشار کتاب را به دست آورده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه با تکمیل و افزایش زیرساخت های حوزه کتاب و کتابخوانی شاهد رشد بیشتر شهرستان بناب در این حوزه خواهیم بود، گفت: مردم بناب از قدیم به کتاب و کتابخوانی معروف بوده و در فرهنگ و زندگی مردم بناب کتاب جایگاه ویژه ای دارد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی