بناب در تدارک برگزاری بیست و دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری
بناب در تدارک برگزاری بیست و دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری
شهرستان بناب برای برگزاری همایش بزرگ و باشکوه بیست و دومین همایش بناب شهر دوچرخه ایران آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: این همایش امسال در راستای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی و ۳۸۰شهید شهرستان بناب با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستان و شرکت دوچرخه سواران برگزار خواهد شد.

 

فرماندار بناب گفت:این همایش جمعه ۲۸ مهرماه جاری از مسیر مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان تا محل پارک فدک برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:در بیست و دومین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، صدا و سیمای مرکز استان، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، واحدهای تولیدی، صنعتی، صنایع فولادی، آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهادها مشارکت دارند و در پایان همایش صدها جایزه به قید قرعه و به رسم یادبود به شرکت کنندگان در همایش اهداء خواهد شد.

 

لعلی تاکید کرد:بلیط شرکت در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب طی روزهای اخیر بصورت رایگان در مدارس شهرستان بین دانش آموزان توزیع می شود.

 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان گفت: با برگزاری این همایش اجتماعی، ورزشی مردم ورزش دوست شهرستان بناب با حضور پرشور خود به همراه دوچرخه هایشان یک بار دیگر در راستای ثبت قطعی «بناب شهر دوچرخه» به صحنه آمده و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارآمیز این شهرستان ثبت خواهند کرد.

 

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و با دارا بودن بیش از ۴۰ هزار دستگاه دوچرخه و برگزاری همه ساله همایش بزرگ دوچرخه سواری به عنوان «شهر دوچرخه ایران» لقب گرفته است.

 

  • نویسنده : داود زیبایی