بناب قطب تولید گوشت قرمز در استان و منطقه / مردم بناب ذبح دام های خود را به صورت رایگان در کشتارگاه صنعتی این شهرستان انجام بدهند
بناب قطب تولید گوشت قرمز در استان و منطقه / مردم بناب ذبح دام های خود را به صورت رایگان در کشتارگاه صنعتی این شهرستان انجام بدهند
رئیس دامپزشکی بناب گفت: شهرستان بناب با داشتن کشتارگاه صنعتی و بزرگ به عنوان قطب تولید گوشت قرمز استان و منطقه محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، مسعود گنج پور ظهر امروز در جلسه فرهنگ سازی غذای حلال با بیان اینکه شهرستان بناب به عنوان قطب تولید گوشت قرمز در استان و منطقه شناخته می شود اظهار داشت: خوشبختانه این کشتارگاه صنعتی و با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا کار ذبح انواع دام را انجام می دهد.

رئیس دامپزشکی شهرستان بناب با  اشاره به افزایش چشمگیر ذبح دام در کشتارگاه صنعتی گفت: در سال 98 چیزی حدود 127 هزار و پانصد رای انواع دام و همچنین در سال 99 چیزی حدود بالغ بر 213 هزار راس دام در این کشتارگاه ذبح شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد  ماه 96 هزار و 702 را س انواع دام در این کشتگارگاه ذبح شده که پیش بینی می کنیم رشد چشمگیری را نسبت به سال گذشته در این کشتارگاه داشته باشیم.

گنج پور در پایان با بیان اینکه ذبح دام به صورت سنتی و در منازل موجب ایجاد آلودگی زیست محیطی برای انسان و دام می شود گفت: اعلام می کنیم کشتارگاه صنعتی سهند بناب آمادگی دارد در این ایام، ذبح دام را به صورت رایگان برای همشهریان انجام بدهد.

انتهای پیام / رقیه فتحی