بهائیت حزبی سیاسی و ساخته دست انگلیس است
بهائیت حزبی سیاسی و ساخته دست انگلیس است
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه بهاییت بر اساس تحریف و نفوذ ساخته شده و امام (ره) بهاییت را یک حزب می‌نامند و حتی به آنها فرقه هم نمی‌گویند چون ساخته دست انگلیس و آمریکا برای از بین بردن امت اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سیفایی در همایش ” بهائیت، بازیچه استعمار” اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام ایجاد فرقه برای سرگرمی مردم و یا نهادینه کردن یک تفکر بوده است؛ اهل بیت در موضوع جبر و اختیار که متوکل عباسی برای رواج آن تلاش می‌کند، ورود می‌کنند تا طاغوت نتواند جبر را دستاویزی برای سکوت در مقابل ظلم نکند.

وی ادامه داد: ما مدل‌های مختلف در برخورد با بهاییت داریم و گاهی یک فرقه در مقابل فرقه دیگر می‌ایستد مثلا انجمن حجتیه هم با فرقه بهاییت برخورد می‌کند اما آیا مدل مقابله جمهوری اسلامی با بهاییت مانند انجمن حجتیه است؟ خیر چون مقابله با یک فرقه ممکن است به نفع فرقه دیگر باشد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امام (ره) معتقد بودند بهاییت ابزار استکبار برای پیاده کردن برنامه‌ها در جامعه اسلامی است، گفت: فرقه بهاییت بر اساس تحریف و نفوذ ساخته شده و امام (ره) بهاییت را یک حزب می‌نامند و حتی به آنها فرقه هم نمی‌گویند چون ساخته دست انگلیس و آمریکا برای از بین بردن امت اسلامی است. وقتی بعد از انقلاب اسلامی چندین بهایی دستگیر می‌شود آمریکا تمام تلاشش را برای آزادی آنها انجام می‌دهد چون افراد نفوذی خود آنهاست.

وی ادامه داد: بهاییت در حالیکه طرح‌های صهیونیست‌ها را در جامعه اسلامی پیش می‌برند خود را با نام شیعه هم معرفی می‌کنند و خطر این گروه بیشتر از هر فرقه‌ای است. بهاییت جریان دارای اصول اعتقادی و مذهبی نیست بلکه برای از بین بردن توان امت اسلامی و استحاله جامعه اسلامی ساخته شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج