بیست و دومین دوره همایش بناب شهر دوچرخه برگزار شد+ تصاویر
بیست و دومین دوره همایش بناب شهر دوچرخه برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز بیست و دومین همایش بزرگ بناب شهر دوچرخه ایران با حضور مسئولان کشوری و استانی در بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، بیست و دومین همایش بزرگ بناب شهر دوچرخه ایران با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب برگزار شد.

 

این همایش با حضور هزاران نفر از مردم بناب با دوچرخه در خیابان‌های شهر بناب جلوه زیبا از هوای پاک و استفاده از دوچرخه را به نمایش گذاشت.

 

رضا لعلی فرماندار بناب در مراسم اختتامیه این همایش بزرگ دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان کشوری و استانی در این همایش گفت: فرهنگ استفاده از دوچرخه سالیان سال است که در بناب وجود دارد و مردم ایران این شهر را به عنوان شهر دوچرخه ایران می‌شناسند.

 

وی افزو:  وجود حداقل ۲ الی ۳ دوچرخه در هر خانواده در بناب باعث شده این وسیله به عنوان نماد حمل و نقل در شهرستان بناب نمود پیدا کند و مردم بناب بیشتر از وسیله خودرو از دوچرخه استفاده می‌کنند.

 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ثبت بناب شهر دوچرخه ایران را خواستار شد و گفت شهرستان علاوه بر برند دوچرخه دارای برند بناب شهر کباب ایران نیز می‌باشد و در سال ۱۳۹۲ ثبت ملی شده است

 

وی تصریح کرد: از مسئولان کشوری درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای ثبت ملی بناب شهر دوچرخه ایران اقدام کنند چرا که این شهر شایسته این نام می‌باشد.

 

 

گزارش تصویری!