بیست و دومین همایش دوچرخه سواری “بناب شهر دوچرخه ایران” امسال برگزار می شود
بیست و دومین همایش دوچرخه سواری “بناب شهر دوچرخه ایران” امسال برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در دیدار با شهردار بناب از برگزاری بیست و دومین همایش دوچرخه سواری "بناب شهر دوچرخه ایران" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مجید یزدانی عصر امروز در دیدار و گفت و گو با شهردار بناب ضمن تشریح فعالیت های ورزشی بناب در سال جاری گفت: یکی از بزرگترین اهداف اداره ورزش و جوانان در سال جاری برگزاری همایش های مختلف ورزشی از جمله بیست و دومین همایش دوچرخه سواری با شعار بناب شهر دوچرخه می باشد.

وی افزود: در همین راستا انتظار داریم شهرداری بناب همانند سالیان قبل در برگزاری همایش دوچرخه سواری کمال همکاری را با اداره ورزش و جوانان داشته باشد تا بتوانیم پس از وقفه کرونایی که در دو سال اخیر باعث عدم برگزاری همایش دوچرخه سواری در بناب شده بود به توانیم امسال این همایش را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب توجه ویژه مسئولان شهرستان به خصوص شهرداری بناب به ورزش قهرمانی را خواستار شد و گفت: شهرستان بناب دارای پتانسیل های زیادی در ورزش قهرمانی میباشد و جوانان نخبه و جویای نام این نیز در این شهرستان وجود دارد و قطعا می توانیم در این حوزه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا برخی از زیرساخت‌ها از جمله محل تمرین برای ورزشکاران قهرمان باید فراهم شود که انتظار داریم شهرداری بناب در برخی از مسیرها به خصوص در پارک فدک بناب همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم برخی از تمرینات قهرمانی از قبیل دوچرخه سواری و غیره را در این مناطق برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با اشاره به آغاز فصل تابستان و پایان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: اداره ورزش و جوانان بناب قطعاً توجه ویژه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دارد و در همین راستا در طی تابستان برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متنوع مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به جمعیت بالای نوجوانان و جوانان انتظار می رود همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی  پای کار بوده و در برگزاری این همایش ها یاریگر اداره ورزش و جوانان باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از توجه ویژه فرید پناهی به موضوع ورزش و اوقات فراغت جوانان گفت: توجه دکتر فرید پناهی به ورزش زورخانه‌ای و سایر حوزه های ورزشی بناب امید بخش بوده و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه دار باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی