آمار جدیدی برای افزایش ظرفیت بیمه قالیبافی نداریم/ درمانگاه جدید تامین اجتماعی تا ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید
آمار جدیدی برای افزایش ظرفیت بیمه قالیبافی نداریم/ درمانگاه جدید تامین اجتماعی تا ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: قطعاً درمانگاه تا دو سال آینده تکمیل و در اختیار مردم این شهرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، میرهاشم موسوی صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی بناب با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از مردم شهرستان بناب تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: این عدد و ارقام نشان می‌دهد که تامین اجتماعی نقش بسزا و پررنگی در بین مردم و جامعه دارد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی بناب گفت: این ساختمان بیش از ۱۰۰۰ مترمربع، در چند طبقه و با تجهیزات کامل احداث خواهد شد و مسئولان شهرستان نیز برای تجهیز آن به جذب پزشکان به تامین اجتماعی کمک کنند.

دکتر موسوی با بیان اینکه تمامی خدمات و امکانات تامین اجتماعی برای بیمه‌شدگان کاملا رایگان است، گفت: افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می توانند از تمامی خدمات درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در سراسر کشور به صورت رایگان استفاده کنند.

وی در خصوص مشکلات بیمه قالیبافان در سراسر کشور و از جمله شهرستان بناب گفت: قطعاً هر تعداد بیمه شده قالیباف از شهرستان بناب خارج و بازنشست شوند به همان تعداد به بیمه‌شدگان قالی بافی در شهرستان بناب اضافه خواهد شد ولی فعلاً آمار جدیدی برای افزایش ظرفیت نداریم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در پایان در خصوص زمان اتمام احداث ساختمان درمانی تامین اجتماعی گفت: قطعاً این درمانگاه تا دو سال آینده تکمیل و در اختیار مردم این شهرستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی