بیش از ۸۱ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب فعال هستند
بیش از ۸۱ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب فعال هستند
مدیرعامل شرکت شهرکهای استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهرستان بناب در صنعت استان گفت: در حال حاضر بیش از ۸۱ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب فعال و مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مرتضی نیرومند اسکویی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان و تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بناب برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بیش از ۸۱ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب فعال هستند و به کار خود ادامه میدهند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دنبال توسعه شهرک صنعتی شهرستان بناب هستیم، افزود: طی یک سال اخیر حدود ۹۰ قطعه زمین در شهرک صنعتی بناب واگذار شده و شاهد احداث واحدهای تولیدی و کارخانجات متعددی در آن هستیم.

مرتضی نیرومند با اشاره به مشکل آب شرب واحدهای صنعتی در شهرستان بناب گفت: در مجموع شهرکهای صنعتی کل کشور کمتر از ۵ درصد آب کشور را مصرف می‌کنند و توانسته اند اشتغال‌زایی زیادی نیز داشته باشد و انتظار داریم حقابه صنعتی شهرستان بناب نیز پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هکتار توسعه صنعتی در منطقه صنعتی شورگل شهرستان بناب انجام شده است به دستور مقامات کشوری و استاندار آذربایجان شرقی توجه ویژه ای برای صنایع  دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان و به تبع آن در شهرستان بناب نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی