تأثیر مستقیم مشکلات اقتصادی بر کاهش ازدواج و فرزندآوری جوانان
تأثیر مستقیم مشکلات اقتصادی بر کاهش ازدواج و فرزندآوری جوانان
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بناب گفت: مشکلات اقتصادی بر کاهش ازدواج و فرزندآوری جوانان تأثیر مستقیم می گذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فیروز مبین صبح امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب در حوزه ازدواج و حمایت از این قشر اظهار داشت: واقعیت این است که در حال حاضر در جنگ اقتصادی سختی به سر می بریم و شاهد گرانی و تورم در حوزه های مختلف هستیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بناب گفت: همه مسئولان کشور بر ازدواج آسان و فرزندآوری جوانان تاکید می کنند اما واقعیت این است که جوانان با مشکلات زیادی از جمله اشتغال، مسکن و هزینه های بالای ازدواج و فرزندآوری مواجه هستند و باید به آنها حق داد.

وی افزود: همان طور که همه مردم می‌دانند تصمیمات اصلی کشور به صورت متمرکز و از پایتخت کشور انجام می گیرد و مسئولان شهرستانی تاثیر چندانی بر تصمیمات کلی کشور به خصوص اعتبارات و هزینه های جوانان ندارند.

معاون فرمانداری شهرستان بناب حمایت از امورات و مشکلات قشر جوان بخصوص بحث ازدواج و فرزندآوری آنها را وظیفه تمامی ارگان های دولتی و غیردولتی عنوان کرد و گفت: نباید انتظار داشته باشیم که یک نهاد یا اداره به تنهایی به امورات جوانان بپردازد و همه نهادها و مسئولان استانی و کشوری مستمر می بایست در این بحث مشارکت بیشتری داشته باشند.

فیروز مبین با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان بناب با تمامی ظرفیت و پتانسیل موجود برای حل مشکلات جوانان بنابی تلاش خواهند کرد گفت: با همکاری تمامی ادارات شهرستان بناب تلاش خواهیم کرد که با برنامه‌ریزی و جلساتی موثرتر برای تسهیل و کمک به ازدواج جوانان و همچنین فرزندآوری آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی