تاکید بر برائت دانشجویان آذربایجان شرقی از اغتشاشگران
تاکید بر برائت دانشجویان آذربایجان شرقی از اغتشاشگران
جمعی از دانشجویان آذربایجان شرقی با استاندار دیدار و در یک نشست صمیمی دیدگاهها و نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این دیدار دانشجویان دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره حوادث اخیر کشورمان مطرح و بر جدایی دانشگاه و دانشجویان از افراد آشوب طلب و اغتشاشگران تأکید کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی هم در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی با یک جنگ جهانی تمام عیار رسانه ای علیه اصول و آرمانهایش مواجه است.

عابدین خرّم افزود: در این جنگ نابرابر دشمنان نظام اسلامی تمامی امکانات و تجهیزات را در اختیار دارد که می تواند جمعیت کثیری از مردم کشور را با انواع حیله ها و دسیسه ها تحت تاثیر قرار دهد و باید اذعان کرد که این مقابله نابرابر وحشتناک است.

وی با اشاره به هزینه‌های چندین میلیارد دلاری نظام سلطه در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران ادامه داد: این هزینه‌ها با هدف فروپاشی جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، اما با توکل به خدا و بصیرت مردم انقلابی بارقه‌های افق تمدن سازی ایران با رویداد‌هایی همچون پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف، راهپیمای جهانی اربعین و تجمعات باشکوه مردمی در دفاع از ارزشهای انقلاب پدید آمده است و این افق رو به روشنایی و پیروزی حرکت می‌کند.

 انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی