تجلیل از شرکت شکوه دانه بناب به عنوان واحد نمونه استاندارد غذایی خوراک دام و طیور شهرستان بناب+ تصاویر
تجلیل از شرکت شکوه دانه بناب به عنوان واحد نمونه استاندارد غذایی خوراک دام و طیور شهرستان بناب+ تصاویر
روسای ادارات جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان بناب ضمن بازدید سرزده از شرکت خوراک دام و طیور شکوه دانه این واحد را به عنوان واحد نمونه استاندارد غذایی معرفی کرده و از مدیریت و پرسنل آن تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب به همراه معاون خود و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب از شرکت خوراک دام و طیور شکوه دانه بناب بازدید کرده و این شرکت را به عنوان واحد نمونه استاندارد غذایی خوراک دام و طیور شهرستان انتخاب و از مدیریت و پرسنل آن با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار صدای بناب، اظهار داشت: در شهرستان بناب 4 کارخانه خوراک دام و طیور به صورت رسمی فعالیت می کنند و با دریافت نهاده های خام با ارز دولتی کنسانتره و خوراک دام و طیور استاندارد و قابل مصرف تهیه و توزیع می کنند.

وی افزود: دامداران شهرستان بناب از طرف جهاد کشاورزی و دامپزشکی به این کارخانجات خوراک دام و طیور معرفی و نیازهای  خود را با قیمت مناسب و دولتی دریافت می کنند.

روح اله خیری با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی بناب به همراه اداره دامپزشکی در راستای نظارت و ارائه محصولات با کیفیت از این 4 شرکت خوراک دام و طیور طی ایام سال به صورت مکرر و کاملا سرزده بازدید و نمونه برداری می کند، گفت: در اخرین بازدید و نمونه برداری و تایید آزمایشگاه های شهرستان و استان شرکت شکوه دانه بناب محصولات بسیار با کیفیت و نزدیک به استانداردهای ما را تولید و تحویل دامداران می داد.

وی تصریح کرد: در همین راستا و و با هدف  ایجاد رقابت و تقدیر از این زحمات مدیریت و پرسنل شرکت شکوه دانه بناب تجلیل و و از حُسن توجه جدی  آن ها به قوانین کمال تشکر را داریم.

مدیر جهاد کشاوری بناب در پایان گفت: در ادامه بازدید ها و نمونه برداری های ما بیشتر از گذشته انجام خواهد شد و قطعا کارخانجات نمونه تشویق و واحدهایی که تخلف داشته باشند با برخورد قانونی ما به خصوص کاهش سهمیه نهاده های خام مواجه خواهند شد.

 در ادامه این مراسم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب نیزضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شرکت شکوه دانه بناب گفت: اکیپ دامپزشکی شهرستان بناب در بازه های زمانی مختلف و به صورت کاملا سرزده از کارخانجات خوراک دام و طیور بناب بازدید و نمونه برداری می کند.

مسعود گنج پور با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت و ارائه محصولات بهداشتی و با استاندارد انتظار دامپزشکی از شرکت های خوراک دام و طیور است، گفت: خوشبختانه شرکت خوراک دام و طیور شکوه دانه تمام استانداردها را رعایت کرده که جا دارد از جلیل فشنگچی مدیریت این شرکت و دکتر پروین نژاد مسئول فنی و بهداشتی و سایر پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم هر 4 کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان بناب محصولاتی با کیفیت و استاندارد را تولید و روانه بازار کنند که قطعا ما از واحدهای نمونه تجلیل و با واحدهای خاطی، برخورد قانونی خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در پایان رئیس جهاد کشاورزی به همراه معاون خود و رئیس دامپزشکی شهرستان بناب از بخش های مختلف کارخانه شکوه دانه بناب بازدید و از زحمات مدیریت (جلیل فشنگچی) و پرسنل این مجموعه نمونه استاندارد غذایی تقدیر کردند.

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی