تجلیل فرمانده سپاه ناحیه بناب از زحمات و تلاشهای خبرنگاران
تجلیل فرمانده سپاه ناحیه بناب از زحمات و تلاشهای خبرنگاران
صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت روز خبرنگار، طی مراسمی از زحمات و تلاشهای اصحاب رسانه شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در این مراسم با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری، رسالتی سخت است، و باید واقعیت ها را انعکاس داد، گفت: دشمنان انقلاب در حوزه خبری خود بر ضد ارزش های اسلامی ما فعالیت می کنند؛ در سالهای اخیر نیز با جنگ ترکیبی و شناختی، هجمه های زیادی را بر علیه کشورمان اعمال کرده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مقابله با این دشمنی‌ها با جهاد تبین میسر است، اظهار کرد: در این زمینه جامعه خبرنگاری برای مقابله با اهداف دشمن، باید واقعیت‌ها را به درستی انعکاس دهند.

 

وی در ادامه گفت: مردم از ارکان ۳ گانه این انقلاب هستند و دشمن سعی دارد با جداسازی مردم، شیرازه انقلاب و نظام ما را نابود سازند.

 

سرهنگ پاسدار اسفندیاری، ایجاد یٱس و ناامیدی و القای غلط ناکارآمدی نظام را از روش‌های دشمن برای رسیدن به هدف خود دانست و افزود: اصحاب رسانه برای مقابله با دشمن باید در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی واقعیت‌ها و پیشرفت‌های جامعه تلاش کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب، نبود مطالعه کافی در جامعه را نقطه ضعف و دستاویزی برای دشمنان دانست و اظهار کرد: عوامل بیگانه با سوءاستفاده از موضوعاتی که صحت ندارند بر اساس روایت، دروغ های خود به جامعه القا می‌کنند.

 

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمن با برجسته سازی مشکلات کشور افکار مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، گفت: رسانه و خبرنگاران می‌توانند با ملاحظه منافع مردم نظام و آینده کشور توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

 

در خاتمه این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه بناب با اهدای لوح و هدایایی، از زحمات و تلاشهای خبرنگاران تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

گزارش تصویری

 

 

  • نویسنده : داود زیبایی