تجلیل کارگران شهرداری بناب از دکتر فرید پناهی شهردار بناب
تجلیل کارگران شهرداری بناب از دکتر فرید پناهی شهردار بناب
کارگران شهرداری بناب طی اقدامی خودجوش از شهردار بناب با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

به گزارش صدای بناب، صبح امروز کارگران شهرداری بناب با حضور در نمازخانه شهرداری بناب، طی مراسمی خودجوش، از زحمات و تلاشهای شهردار بناب تقدیر و تشکر کردند

در این مراسم که با اکثریت قریب به اتفاق کارگران قسمت های مختلف شهرداری ترتیب یافته بود فرید پناهی شهردار بناب، ضمن قدردانی از اظهار محبت صادقانه و بی دغدغه ی کارگران حاضر در مراسم گفت:از اینکه نیروی خالصانه و پرتلاشی مانند شما عزیزان در شهرداری بناب در حال فعالیت هستید بسیار خرسند و خداوند را سپاسگزار هستیم.
شهردار بناب با تاکید بر اخلاص و خدمت صادقانه در انجام کارها گفت: از شما کارگران عزیز تقاضا دارم که در هنگام انجام کارهای روزانه خود یک هدف را در نظر داشته باشید که آن خدمت به خلق خداوند است

دکتر پناهی در ادامه گفت: اگر کارها خالصانه و در راستای رضای خداوند باشد قطعاً خیر و برکت در روزی انسان خود را نشان خواهد داد. طبق آیات قرآن و روایت‌ها خداوند افرادی را که اینگونه و صادقانه برای خلقش خدمت می‌کنند بسیار دوست دارد.

کلیددار شهر بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از اقدام خودجوشانه کارگران شهرداری بناب که با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی تقدیر کرده بودند اظهار داشت: خوشبختانه طی دو سال اخیر رضایتمندی مردم از شورا و شهرداری بسیار خوب شده است و این وظیفه ما است که با خدمت رسانی بیشتر به مردم فهیم بناب این دستاورد بزرگ را حفظ کنیم.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی