تخلف برخی از نانویی ها علت اصلی تشکیل صف های شلوغ و کاهش سهمیه آرد بناب
تخلف برخی از نانویی ها علت اصلی تشکیل صف های شلوغ و کاهش سهمیه آرد بناب
رئیس اداره آرد و غله شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تخلف برخی از نانوای ها باعث کاهش سهمیه آرد شهرستان بناب می‌شود، گفت: سهمیه آرد به صورت مستقیم و تنها بر حسب عملکرد نانوایی ها با پوز یا همان کارت خوان انجام می شود.

علی امینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص انتشار خبری مبنی بر بازگشت صف های طولانی به نانوایی های بناب گفت: متاسفانه این خبر واقعیت داشته و شاهد هستیم در برخی از نانوایی ها صف های طولانی تشکیل شده و تهیه نان برای شهروندان کمی سخت شده است.

رئیس اداره آرد و غله شهرستان بناب با تاکید اینکه تخلف برخی از نانوایی ها موجب کاهش سهمیه آرد نان خبازی در شهرستان بناب شده است، گفت با پیگیری های انجام شده و کمک مسئولان شهرستان توانستیم سهمیه کسر شده از شهرستان بناب را برگشت بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: تمامی نانوایی های سطح شهرستان بناب به پوز یا همان کارتخوان مخصوص نانوایی ها که به صورت سراسری میباشد مجهز هستند و عملکرد نانوایی ها با همان پوز بانکی در سهمیه آنها تاثیرگذار خواهد بود.

امینی ضمن گلایه مندی از برخی از نانوایی ها که به جای تهیه و تولید نان اقدام به فروش آرد می کنند، گفت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی از نانوایی ها برای کسب سود بیشتر آرد خود را به صورت آزاد فروخته و از پخت نان خودداری می‌کند که قطعا با آن ها برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره آرد و غله شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دریافت پول نقد از مردم در نانوایی ها اکیداً ممنوع است، گفت: از تمامی شهروندان عزیز بناب تقاضا داریم از پرداخت پول نقد به نانوایی ها خودداری کند چرا که همین کار باعث کاهش سهمیه آرد شهرستان بناب می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه گشت زنی از تمامی نانوایی های شهرستان بناب با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان عزیز هرگونه تخلف و یا گرانفروشی و کم فروشی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و یا ۱۳۵ به ما اطلاع رسانی کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی
  • منبع خبر : مصاحبه اختصاصی