تعریض ورودی محله عسگر آباد/ احداث زمین چمن مصنوعی در پارک وحدت
تعریض ورودی محله عسگر آباد/ احداث زمین چمن مصنوعی در پارک وحدت
معاونت فنی و عمران شهرداری بناب از تعویض ورودی محله عسگر آباد با تخریب دو باب مغازه در این محل خبر داد.

سعید کیان پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب از آغاز عملیات تعریض ورودی محله اصغر آباد خبر داد و گفت: با تلاش شهرداری بناب و در راستای تردد هرچه راحت‌تر اهالی عسگرآباد و همچنین مسیرگشایی، دو باب مغازه در ورودی این محله تخریب خواهد شد

وی افزود: با تخریب این دو باب مغازه علاوه بر تعریض ورودی محله عسگر آباد شاهد روان شدن ترافیک در این نقطه از شهر خواهیم بود.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری بناب از لوله گذاری بیش از ۴۵۰ متر در ورودی روستای قلعه جوق و محله آزادگان خبر داد و گفت: این پروژه در راستای جمع آوری آبهای سطحی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در برآورد هزینه ابتدایی مقرر شده بود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه لوله گذاری این محل هزینه شود که با اقدامات پرسنل زحمتکش شهرداری بناب و جایگزین استفاده از لوله های محل سرانجام توانستیم این پروژه را با ۹۰۰ میلیون تومان به اتمام برسانیم.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری بناب در پایان از احداث زمین چمن مصنوعی روباز در پارک وحدت خبر داد و گفت: این پارک در راستای گسترش فرهنگ ورزش برای جوانان در محله کوی شهرداری در پارک وحدت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث می شود.

  • نویسنده : داود زیبائی