تعطیلی و یا شلوغی صف های سی ان جی صدای رانندگان تاکسی را درآورد
تعطیلی و یا شلوغی صف های سی ان جی صدای رانندگان تاکسی را درآورد
در روزهای سرد زمستان شاهد تعطیلی برخی از جایگاه های سی ان جی و صف شلوغ در این مراکز سوخت رسانی در بناب هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با آغاز فصل سرما و بارش نعمت های الهی شاهد تعطیلی و یا صفوف بسیار شلوغ در جایگاه های سی ان جی در نقاط مختلف شهرستان بناب هستیم.

با وجود اینکه افت فشار گاز به یکی از معضلات فعلی کشور تبدیل شده است و مشکلات فراوانی را در اکثر نقاط کشور به وجود آورده اما تعطیلی جایگاه های سی ان جی موجب متضرر شدن برخی از اقشار به خصوص رانندگان تاکسی شده است.

در همین راستا تعداد زیادی از رانندگان زحمتکش شهرستان بناب از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به دفتر رسانه مردمی صدای بناب از تعطیلی و یا شلوغی صف های سی ان جی ابراز گلایه کرده و  از مسئولان انتظار رسیدگی دارند.

به گفته رانندگان تاکسی برخی از جایگاه های سی ان جی در ساعات مختلف روز تعطیل بوده و زمانی که مجددا شروع به فعالیت می کنند صف های بسیار طویلی در مقابل این جایگاه ها به وجود می آید و بدین سبب زمان رانندگان تاکسی که روزانه برای خدمات دهی به شهروندان در سطح شهر تردد می کنند، در این صفوف تلف می شود.

این قشر زحمتکش از مسئولان شهرستان انتظار دارند که برای افزایش خدمات و جلوگیری از هدر رفتن وقت در این جایگاه ها  چاره ای بیندیشند و یا حداقل جایگاه مشخصی را برای تاکسی های سی ان جی شهرستان در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که بیش از ۵۰۰ تاکسی درون شهری در داخل شهرستان بناب مشغول به فعالیت می باشند و در کنار این ها نیز سایر وسایط حمل و نقل نیز در حوزه های مختلف مانند آژانس های تلفنی نیز به دنبال خدمات رسانی به حمل و نقل شهرستان بناب هستند.

انتهای یادداشت/

  • نویسنده : داود زیبائی