تعمیر و راه اندازی  آسانسور بازار الغدیر تا پایان فروردین ماه/مناسب سازی معابر برای تردد آسان افراد دارای معلولیت از اولویت‌های کاری شهرداری در سال آینده
تعمیر و راه اندازی  آسانسور بازار الغدیر تا پایان فروردین ماه/مناسب سازی معابر برای تردد آسان افراد دارای معلولیت از اولویت‌های کاری شهرداری در سال آینده
شهردار بناب گفت: آسانسور بازار الغدیر دچار مشکلات فنی شده است در راستای تردد آسان تر افراد دارای معلولیت و همچنین سایر مراجعه کنندگان تا پایان فروردین مجددا راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جواد نظام پرست  امروز در جلسه مناسب سازی معابر شهری برای افراد دارای معلولیت با بیان اینکه متاسفانه برخی از معابر و خیابانها برای این افراد به خوبی مناسب سازی نشده است گفت: ما در قبال کم‌کاری های صورت گرفته در این حوزه هیچگونه دفاعی نداریم.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری بناب قطعاً برنامه های خوبی برای مناسب سازی معابر و همچنین سایر اماکن عمومی برای تردد آسان تر افراد دارای معلولیت در نظر دارد.

شهردار بناب در خصوص وضعیت آسانسور بازار الغدیر گفت: متاسفانه این آسانسور دچار مشکل فنی شده است و نیاز به بازسازی و تعمیر دارد که قطعاً  با برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا پایان فروردین ماه مجدد راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از اصناف و همچنین مراجعه‌کنندگان به این بازار جهت رفت و آمد از رمپ پارکینگ طبقاتی این بازار استفاده می‌کند که قطعاً موجب ایجاد خطر برای شهروندان و علی‌الخصوص افراد دارای معلولیت خواهد بود .

جواد نظام پرست از شروع لکه گیری و آسفالت ریزی برخی از خیابان ها و معابر اصلی بناب خبر داد و گفت: شهرداری بناب با وجود برخی مشکلات کار آسفالت‌ریزی را در اولویت کاری خود قرار داده و قبل از شروع فصل کاری، آسفالت ریزی و لکه گیری را آغاز کرده است.

شهردار بناب در پایان در خصوص وضعیت پل های آهنی نصب شده بر روی جوی های آب گفت: این پلها برای تردد سالمندان، افراد دارای معلولیت و همچنین کودکان خطر آفرین است که شهرداری قصد دارد در آینده بسیار نزدیک این پل ها را به صورت بتنی و استاندارد اصلاح کند.

 

انتهای پیام/کوثر محمدی