تعمیق باورهای دینی تنها راه مقابله با تهاجم نرم دشمنان / برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته عقیدتی و سیاسی
تعمیق باورهای دینی تنها راه مقابله با تهاجم نرم دشمنان / برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته عقیدتی و سیاسی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: امروز دشمن ایمان راسخ مردم را هدف قرار داده است، برای مقابله با آن راهی جز تعمیق باورهای دینی در جامعه نمی باشد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام عبدالله طالبی ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و هفته معلم، گفت: هشتم تا چهاردهم اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نام گذاری شده که مصادف با سالگرد علامه شهید مرتضی مطهری، است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با بیان اینکه، شهید مطهری جزو اندشمندان بزرگ اسلامی بودند، گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به مسائل و شبهات زمان خود اشراف داشته و برای پاسخ به آنها اقدام می نمود. در جلسات و کرسی ها دانشگاهی جواب می داد. کتاب می نوشتند.

حجت الاسلام طالبی کتاب ها و آثار مختلف علامه شهید مطهری را ارزشمند دانسته و اظهار کرد: باید نسبت به این آثار توجه ویژه داشت و همواره برای بهره مندی بیشتر جوانان، نخبگان و اهل علم، روی تفکرات و اندیشه های ایشان فکر و اندیشه کرد و برای یافتن راه درست و تعمیق باورهای دینی و پاسداری از آن اقدام نمود.

وی از برگزاری برنامه های متنوع و مختلف در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌ها به صورت روز شمار از ۸ اردیبهشت ماه تا ۱۴ اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از معلمان نمونه، میز مشاوره دینی، برگزاری کارگاه سواد رسانه ای، تجلیل از معلمان، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی تبیینی، ویزیت رایگان و غباروبی مزار شهداء را بخشی از این برنامه ها نام برد.

حجت الاسلام طالبی در پایان سخنان خود هدف از اجرای این برنامه ها را، تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی دانست و بیان کرد: تقویت نظام و حفظ انقلاب منوط به مردم است و آن نیز بسته به ایمان مردم می باشد و امروز دشمن، همین ایمان راسخ مردم را هدف قرار می دهد و برای مقابله با آن راهی جز تعمیق باورهای دینی در جامعه نمی باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی