تمامی مسئولان شهرستانی و استان با دقت به مطالبات و سوالات شهروندان پاسخگو باشند/ توسعه صنعتی در شهرستان بناب به ضرر محیط زیست و سلامت مردم است
تمامی مسئولان شهرستانی و استان با دقت به مطالبات و سوالات شهروندان پاسخگو باشند/ توسعه صنعتی در شهرستان بناب به ضرر محیط زیست و سلامت مردم است
استاندار آذربایجان شرقی از تمامی مسئولان ادارات مختلف استانی و شهرستانی خواست که با دقت به درد و دل و خواسته های مردم گوش کرده و پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عابدین خرم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان و تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به جایگاه و نقش مهم شهرستان بناب در رشد اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: شهرستان بناب دارای دانشگاه‌های متعدد و حوزه علمیه بسیار وزین می باشد که باعث رشد و پرورش افراد موفق و کارآمد زیادی برای استان و شهرستان شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه مدیران استانی بر مصوبات شهرستان ها گفت: از تمام مدیران  استان انتظار داریم که به مصوبات شهرستان ها توجه ویژه داشته و در اجرا و پیگیری آنها عزم جدی داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام به خصوص پروژه های بالای ۵۰ درصد می باشد، گفت: در همین راستا امیدواریم پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و بهره‌برداری برسد.

عابدین خرم افزود: یکی از مهمترین پروژه های بناب بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در حال احداث این شهرستان می‌باشد که می‌تواند سهم کمک بسیار ارزنده ای در حوزه درمان جنوب استان داشته باشد و امیدواریم این پروژه در مصوبات استانی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پروژه بزرگ و مهم کنارگذر شرقی شهرستان بناب گفت: این پروژه اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان نیاز دارد که سعی خواهیم کرد با کمک بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و وام های موردنیاز،  این پروژه را در حد توان پیش ببریم.

مقام عالی دولت در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بحث آب شرب و مشکلات آن در سطح استان گفت: شهرستان بناب یکی از صنعتی ترین شهرستان های استان می باشد که در حوزه آب صنعتی و کشاورزی دارای مشکلات متعدد می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان بناب در حوزه صنعتی به اندازه کافی رشد داشته و با توجه به کمبود آب منطقه انتظار داریم بناب از سال ۱۴۰۰ به بعد برای رشد و شکوفایی خود به غیر از صنعت در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته توجه داشته باشد و اجازه ندهد صنعت این شهرستان بیش از اندازه توسعه یابد چرا که با مشکل آب مواجه خواهیم شد.

عابدین خرم تصریح کرد: علاوه بر مشکلات متعدد به خصوص در حوزه آب که بر اثر توسعه صنعت در شهرستان بناب به وجود آمده است، آلودگی هوا  و محیط زیست نیز به مخاطره می افتد و قطعاً مردم دوست ندارند سلامتی خود را فدای توسعه صنعت و آلودگی های ناشی از آن نمایند و ما نیز سلامت مردم را در سرلوحه اهداف قرار خواهیم داد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مباحث و مطالبات صنعتگران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان شهرستان بناب گفت: تمامی این مشکلات قطعاً با تعامل و همکاری ارگان ها قابل حل خواهد بود و همین انتظار را داریم که مسئولان استان نیز در راستای حل مشکلات این عزیزان اقدامات لازم را انجام بدهند.

مقام عالی دولت در استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه مردم داری و توجه به مشکلات مردم مهمترین اهداف دولت آقای رئیسی می باشد، گفت: از تمام مسئولان در ادارات کوچک و بزرگ و نهاد های مختلف انتظار داریم که پای درد دل مردم نشسته و با دقت به خواسته و مطالبات آنها توجه کنند که قطعاً با این کار بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی