تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) بناب انجام دادیم
تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) بناب انجام دادیم
رئیس سابق بیمارستان امام خمینی (ره) بناب گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف بیمارستان امام خمینی بناب انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) بناب اظهار داشت: در طول دوران مدیریتی بیمارستان در راستای رضای خداوند و اولویت خدمت به مردم کار کردیم.

رئیس سابق بیمارستان امام خمینی بناب با بیان اینکه با حداکثر امکانات موجود سعی کردیم خدمات گسترده ای را به مردم ارائه بدهیم اظهار داشت: قصد بیان و تکرار رزومه کاری خود در این بیمارستان بوده و خدا را شاکرم که توانستم به اندازه توان خود به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: بنده از ابتدا به عنوان یک پزشک جراح به شهرستان‌بناب قدم گذاشته و تنها هدفم خدمت به مردم  شهرستان بناب بوده است و با وجود اینکه اعتقاد دارم پزشکی باید در اتاق عمل خدمت کند اما سعی کردیم در کنار آن کارهای مدیریتی داده و در حد توان به مردم این شهرستان خدمت رسانی کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان با اشاره به توانمندی های دکتر حامد پور سلطانی اظهار داشت: هر کس که سمت مدیریت این بیمارستان را به عهده می گیرد و تنها یک هدف دارد و آن خدمت به مردم است و ما قطعا در کنار دکترکوه سلطانی در این راستا به ایشان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/داودزیبائی