تمام مدارس شهرستان بناب تا سال ۱۴۰۶ نوسازی و بازسازی خواهند شد
تمام مدارس شهرستان بناب تا سال ۱۴۰۶ نوسازی و بازسازی خواهند شد
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سال ۱۴۰۶ تمام مدارس شهرستان بناب نوسازی، بازسازی و استانداردسازی کامل شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه حاج علی اصغر خیالی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پررنگ خیرین در حل مشکلات شهری گفت: مدرسه سازی یکی از نیازهای مهم هر شهر بوده و خوشبختانه خیرین شهرستان بناب همواره در این راستا یاری رسان دولت و مسئولین هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه تا سال ۱۴۰۶ مدرسه ای در شهرستان بناب نیاز به بازسازی و نوسازی نداشته باشد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سال ۱۴۰۶ تمام مدارس شهرستان بناب  مطابق استاندارد مدارس، نوسازی و بازسازی شده باشند.

شیخ رضا باقری بنابی ضمن ابراز گلایه از برگزاری برخی از افتتاح ها و مراسمات کلنگ زنی به صورت مجازی و غیر حضوری گفت: مسئولین دولت می بایست احترام بیشتری برای مردم قائل شده و با حضور در میان مردم و با بررسی مشکلات در اینگونه مراسمات حضور فیزیکی داشته باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده خیالی مبنی بر احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز حاج علی اصغر خیال گفت: قطعاً روح این مرحوم با ساخت چنین مدرسه ای شاد شده و در تاریخ به یادگار باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ داود زیبائی