تنها راه نجات کشور استقلال و البته تعامل سازنده با جهان می باشد/ امنیت امروز کشور در دنیا زبانزد است
تنها راه نجات کشور استقلال و البته تعامل سازنده با جهان می باشد/ امنیت امروز کشور در دنیا زبانزد است
نمانیده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تنها راه نجات اقتصاد و امنیت کشور را استقلال و تعامل سازنده با جهانیان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر راه و روش و با هزینه های گزاف سعی بر ضربه وارد کردن به انقلاب و کشور ما را دارند که سربازان گمنام امام زمان عجل الله با هوشیاری کامل در مقابله با این توطئه ها تلاش می کنند

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی وجود اقتصاد شکوفا و حل مشکلات معیشتی مردم را مکملی مهم در کنار ایجاد امنیت عنوان کرد و گفت: با وجود امنیت قوی ای که داریم مسئولان نیز می باید تمام تلاش خود را انجام بدهند تا شاهد شکوفا شدن اقتصاد کشور باشیم تا مردم از اقتصاد و امنیت راضی بوده تا کشوری شاد و رضایتمندی عموم مردم را شاهد باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی افزایش معنویت در بین مسئولان شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت: از مسئولان انتظار داریم در کنار تلاش برای حل مشکلات، معنویت را در سرلوحه کار خود قرار داده و در کارهای خود جلب رضایت خداوند و مردم را در دستور کار قرار بدهند.

وی با اشاره به تلاش دولت آقای رئیسی برای حل مشکلات کشور گفت: بنده به شخصه با آقای رئیس جمهور ملاقات های بسیار زیادی داشته‌ ام که معنویت و اخلاص ایشان را نقطه قوت دولت برای حل مشکلات می بینم و مسئولان نیز باید به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در خصوص وضعیت برجام گفت: تنها راه نجات کشور ما وابسته نبودن به  کشورهای  غربی و شرقی دنیا بوده و خودمان باید تلاش کنیم و البته قطعا در کنار این تلاش می بایست بادنیا تعاملات بسیار خوبی داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در پایان همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی برای پیشبرد پروژه های عمرانی شهرستان بناب خواستار شد و گفت: برخی از پروژه ها مانند کنارگذر شرقی، احداث بیمارستان،الگوی کشت و مصرف آب نیازمند تعامل و همکاری تمامی مسئولان می باشد که بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه بدهیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی