تهیه  توزیع ۲۳۰۰ پرس غذای گرم در ایام شهادت حضرت پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی و امام رضا توسط مجتمع فولاد صنعت بناب با مشارکت سپاه ناحیه بناب
تهیه  توزیع ۲۳۰۰ پرس غذای گرم در ایام شهادت حضرت پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی و امام رضا توسط مجتمع فولاد صنعت بناب با مشارکت سپاه ناحیه بناب

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجبتی (ع) ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توسط مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه بناب در شهرستان بناب توزیع شد. دکتر زمانیان، مدیر عامل مجتمع فولاد […]

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجبتی (ع) ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توسط مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه بناب در شهرستان بناب توزیع شد.

دکتر زمانیان، مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اعلام این خبر افزود: این غذاهای گرم در بین خانواده‌های کم درآمد و یا حاشیه شهر بناب توزیع شد.

وی هم چنین بیان کرد: کار توزیع غذاهای گرم به همت سپاه ناحیه بناب و گروه‌های جهادی بسیج شهری انجام گرفت.

زمانیان در ادامه تصریح کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در طبخ و بسته بندی این بسته های غذایی پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شدند.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به اینکه هدف از این اقدام ترویج فرهنگ شیعی به ویژه رفتارهای عملی ایمه معصوم می باشد تصریح کرد: کمک‌های مومنانه در جامعه اسلامی برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است که نمونه بارز آن را می‌توان در زندگی امام حسن مجتبی (ع) به عنوان اسوه انفاق و ایثار و کرامت مشاهده کرد.

وی افزود: چنین برنامه های فرهنگی و خداپسندانه در راستای عمل به وظایف و مسئولیت های اجتماعی مجمتع می باشد که در مناسبت های خاص و با هماهنگی ارگان ها و ادارات مرتبط در طول سال انجام می شود.

در پایان زمانیان ابراز کرد: در ادامه اقدامات خیریه و تهیه غذاهای گرم، هم چنین در سی ام ماه صفر همزمان با شهادت حضرت امام رضا ۸۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت سپاه ناحیه بناب در حاشیه شهرستان بناب توزیع خواهد شد.

 

گزارش تصویری؛