تهیه و توزیع ۱۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴ میلیارد ریال به همت سپاه بناب+تصاویر
تهیه و توزیع ۱۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴ میلیارد ریال به همت سپاه بناب+تصاویر
صبح امروز به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه سلام الله علیها ۱۳۰۰ بسته‌معیشتی توسط سپاه ناحیه بناب تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری در تشریح این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن دومین‌سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حضرت فاطمه سلام الله علیها ۱۳۰۰ بسته غذایی که هدیه فرمانده کل سپاه می باشد تهیه و بین نیازمندان شهرستان بناب توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ارزش کلی ۱۳۰۰ بسته غذایی را حدود ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هر بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، مرغ منجمد، ماکارونی است و تقریباً ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

وی افزود: در کنار توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و چند سری جهازیه بین نیازمندان و متضررین کرونایی شهرستان‌بناب در این ایام توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه حمایت از نیازمندان و متضررین کرونایی یکی از رسالت‌های اصلی سپاه و بسیج می باشد، گفت: از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا هزاران بسته غذایی در سطح شهرستان بناب توزیع شده و قطعا تا پایان کامل کرونا بسته های معیشتی همچنان توزیع خواهد شد.

 

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی