توانمندسازی مددجویان در حوزه های مختلف اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی ره
توانمندسازی مددجویان در حوزه های مختلف اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی ره
مدیرکل کمیته امداد خمینی ره آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی مددجویان در حوزه های اشتغال، فرهنگی و عمرانی جزو اولویت‌های اصلی این نهاد خدمات‌رسان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، غلامعلی ملامهدی ظهر امروز در حاشیه مراسم  تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شهرستان بناب گفت: در این دوره از طرح اطعام مهدوی ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان بناب توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر بسته معیشتی شامل ۷ قلم کالا (شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و ..) می باشد، اظهار داشت: در مجموع ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۶ میلیون ریال است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی نهادها و اشخاصی که در تهیه و توزیع بسته های معیشتی مشارکت داشتند، گفت: وظیفه خود میدانم از تمامی خیرین استان آذربایجان شرقی به خصوص خیرین شهر پرتلاش شهرستان بناب تقدیر و تشکر داشته باشم که همواره در راستای کمک به مستضعفان در کنار ما هستند.

غلامعلی ملامهدی با اشاره به برنامه ها و سیاست های راهبردی کمیته امداد ان آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی مددجویان در حوزه های اشتغال، فرهنگی و عمرانی جزو اولویت‌های اصلی این نهاد خدمات‌رسان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه توزیع بسته های معیشتی می تواند موجب روحیه و امید به افراد تحت پوشش این نهاد شود، گفت: از ابتدای ماه رمضان بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان آذربایجان شرقی توزیع شده است که به دنبال افزایش تهیه و توزیع این بسته های معیشتی هستیم.

غلامعلی ملامهدی در پایان با تأکید بر اینکه خدمت کردن به مستضعفان به خصوص ایتام بهترین رحمتی است که خداوند در اختیار ماا قرار داده است، گفت: تمام تلاش خود انجام خواهیم داد تا در کنار خیرین عزیز برای محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان استان قدم برداریم.

  • نویسنده : داود زیبائی