توجه به توسعه پایدار و داشتن مغز اقتصادی مهمترین مشخصه شهردار منتخب+تصاویر
توجه به توسعه پایدار و داشتن مغز اقتصادی مهمترین مشخصه شهردار منتخب+تصاویر
فرماندار شهرستان بناب در مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی خوشه مهر گفت: از حالا باید کسی را به صحنه بیاوریم که به توسعه پایدار فکر کند و مغز اقتصادی داشته باشد و مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد در این صورت است که شهر روز به روز توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی خوشه مهر گفت: از اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر خوشه مهر قدردانی می کنم چرا که در این اوضاع مملکت قبول مسئولیت بحثی دشوار است لذا در این برهه باید دست به دست هم بدهید تا در خدمت مردم باشند امروز در اینجا جمع شده ایم تا سوگند یاد کنیم که این سوگند نامه صیانت از آرا مردم است.

فرماندار شهرستان بناب اظهار داشت: باید قدردان مردم باشیم که به ما رای داده اند اگر سوگند یاد می کنیم باید به معنای واقعی سوگند یاد کنیم اگر این مقام ها و پست ها ماندگار بود برای خیلی ها قبل از ما مانده بود طوری کار کنیم که آیندگان برای ما افتخار کنند.

وی همچنین به موضوع وجود اختلاف در میان اعضای شوراها اشاره نمود و گفت: در حال حاصر وظیفه تک تک اعضای شوراها است که همه این مسایل را جمع کرده و به عنوان شورای کل شهر خوشه مهر انجام وظیفه کنیم.سعی کنیم به معنای واحد یک تیم بوده و به شوراها شخصیت تیمی بدهیم عملکرد را به عنوان مبنا قرار دهیم و بر حسب آن قضاوت کنیم.

فرماندار شهرستان بناب در پایان افزود: اعتبارات قطره چکانی که به ما می دهند در حال حاضر کارساز نیست از حالا باید کسی را به صحنه بیاوریم که به توسعه پایدار فکر کند و مغز اقتصادی داشته باشد و مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد در این صورت است که شهر روز به روز توسعه پیدا خواهد کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام / رقیه فتحی