توجه ویژه شهرداری بناب در پروژه‌ها به سالمندان و معلولین
توجه ویژه شهرداری بناب در پروژه‌ها به سالمندان و معلولین
شهردار بناب گفت: شهرداری بناب در پروژه‌ها و ساخت و سازهای جدید در سطح شهر بناب توجه ویژه‌ای به مناسب سازی جهت تردد راحت سالمندان و افراد دارای معلولیت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی صبح امروز در نشست صمیمی جهت بررسی مشکلات افراد دارای معلولیت و سالمندان ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار داشت: افرادی که از لحاظ جسمانی به ظاهر محدودیت‌هایی دارند اما در باطن افرادی بسیار توانمند و موفق می‌باشند.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه افراد دارای معلولیت و سالمندان دارای حق و حقوق مساوی در عدالت شهری هستند گفت: این افراد می‌بایست مانند سایر افراد جامعه بتوانند از خدمات شهری استفاده کنند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری بناب در پروژه‌های خود به خصوص پیاده‌روسازی و نظارت بر ساخت و سازهای عمومی توجه ویژه‌ای به مناسب سازی جهت تردد افراد دارای معلولیت و سالمندان دارد.

شهردار بناب افزود: طی ماه‌های اخیر چندین پروژه از جمله مناسب سازی مسجد کبود با حضور نمایندگان افراد دارای معلولیت نظارت و برای تردد آنها اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

کلیددار شهر بناب در پایان با تاکید بر اینکه شهرداری بناب همواره برای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت اقدام کرده است گفت: درب شهرداری بناب همیشه بر روی افراد دارای معلولیت و سالمندان باز بوده و باز خواهد ماند و ما از جان و دل آماده شنیدن مطالبات و درخواست‌های این عزیزان هستیم.

  • نویسنده : داود زیبائی