توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب، در آذربایجان شرقی
توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب، در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، از آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب، در استان خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیما؛ فتحی، اظهار کرد: جهت تنظیم بازار در آستانه شب یلدا و کنترل قیمت مرغ کشتار روز توزیع گوشت مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفته است و از ۲۸ آذر ماه شاهد توزیع مرغ منجمد در سطح استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات انجام شده برای تامین تقاضای مصرف‌کنندگان در بازار مرغ عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان‌ های استان، شروع می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور تعادل‌ بخشی به بازار، روند توزیع روزانه مرغ منجمد در فروشگاه‌ها و شبکه‌ های عرضه کننده این محصول، انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: قیمت مرغ منجمد که از طریق فروشگاه‌ های استان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، کیلویی ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

فتحی تشریح کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی و در راستای سیاست‌ های حمایتی و تنظیم بازار و تعادل بخشی به نوسانات بازار در خصوص این دو ماده پروتئینی و مورد نیاز مردم انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی با قیمت مصوب دولتی، در بازار وجود دارد، افزود: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار عرضه ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد، با قیمت مصوب در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و تعدادی از مغازه‌های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح تبریز و سایر شهرستان‌ های آذربایجان شرقی، در حال انجام است که از این میزان ۵۰ تن در تبریز و ۵۰ تن در سایر شهرستان‌ ها، توزیع شده است.

 وی تاکیدکرد: قیمت عمده فروشی گوشت گوساله منجمد درب سردخانه هر کیلوگرم ۳۰۵ هزار تومان و قیمت برای مصرف کننده نهایی هر کیلوگرم، ۳۲۰ هزار تومان است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی