تکریم شهدا رسالت همگانی است
تکریم شهدا رسالت همگانی است
فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر ارزش و جایگاه والای شهدا در نظام اسلامی، گفت: تکریم شهدای والامقام جزو رسالت های همگانی و برای مسئولان وظیفه ای ذاتی و واجب است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید “جعفر عمیق” در تبریز، اظهار کرد: کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هر سال زنده و عینی‌تر می‌ شود که بر همین اساس باید توجه داشت که امنیت کنونی را مرهون آنهایی هستیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا باید حافظ حرمت شهید خود باشند و در زندگی با رفتار، کردار، گفتار و منش خود راه شهیدان را ادامه دهند، تداوم مسیر و آرمان های والای شهدا را جزو ماموریت های محوری مدیران و مسئولان کشوری خواند.

رادان یکی از نام‌های روز قیامت را “یوم الحسرت” اعلام و اظهار کرد: حسرت خوردن در روز قیامت تنها برای گناهان نیست، بلکه برای ثواب‌ها و کارهای خیر انجام نداده نیز حسرت خواهیم خورد، اما در این میان مادران دارای یک شهید به مقام و منزلت مادران دارای ۲ و چند فرزند شهید به حتم غبطه خواهند خورد.

وی نقش شهدای پر افتخار فراجا در تامین آرامش، آسایش و امنیت داخلی را بسیار مهم و پررنگ برشمرد و ادامه داد: برای من جای بسی خوشحالی است که در خدمت خانواده شهدا هستم و به یقین ایمان دارم که دعوت خود شهید شامل حالم شده است تا دستبوس مادر شهید در تبریز باشم.

به گزارش ایرنا، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور همراه با ” سرلشکر محمد باقری” رییس ستاد کل نیروهای مسلح برای بررسی میزان آمادگی یگان های مستقر در آذربایجان شرقی از روز گذشته در این استان به سر می برند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا