ثبت‌نام ۵۳ هزار داوطلب هلال احمر برای اعزام به غزه
ثبت‌نام ۵۳ هزار داوطلب هلال احمر برای اعزام به غزه
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از زمان شدت گرفتن حملات صهیونیست‌ها تاکنون، ۵۳ هزار داوطلب هلال احمر برای اعزام به غزه در سامانه این جمعیت ثبت نام کرده اند.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: همه ما به معاد و پاسخگویی خود در برابر اعمالمان ایمان داریم و خوشا به سعادت کسانی که با توشه پر بار مسئولیت خود را تحویل می‌دهند.

وی افزود: خدمت بی منت به کسانی که گرفتار در بحران و درگیر آلام بشری هستند، افتخار بزرگی است که نصیب نیروهای هلال احمر در بخش‌های مختلف شده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فجایع غزه عنوان کرد: امروز می‌بینیم که صهیونیست‌ها با وجود مصوبات و قطعنامه‌های ژنو چگونه مدارس و بیمارستانها و خانه‌ها را بمباران می‌کنند و کودکان و زنان بیگناه را شهادت می‌رسانند.

ددبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر در همه صحنه‌ها حاضر آماده خدمت رسانی است، افزود: هلال احمر از همان ابتدای شدت گرفتن حملات صهیونیست‌ها آمادگی خود را برای ارسال اقلام و کمک‌های مختلف اعلام کرد و ۵۳ هزار داوطلب هلال احمر در سامانه برای اعزام به منظور امدادرسانی به مردم غزه ثبت نام کردند.

سلیمانی افزود: ۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی مردم شریف ایران و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی مردم به هلال احمر تحویل شده و کمک‌های غیرنقدی را برای مردم غزه ارسال کردیم و امیدواریم به دست آنها برسد.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به مردم در هلال احمر قابل تأمل و تعمق است، اظهار کرد: امروز جمعیت هلال احمر می‌تواند در تعالی و سرمایه انسانی نقش اساسی ایفا کند و نقش اثرگذاری در حوادث و بحران‌ها و کاهش آلام بشری ایفا کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات محسن حرازی زاده یزدی تجلیل و محمد عشقی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد معرفی شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر