ثبت نام بیش از ۳۱ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در بناب/ خانواده‌ها با توجه به استعداد و علاقه فرزند خود انتخاب رشته کنند/ ثبت نام دانش آموزان فقط در مدارس انجام می‌شود
ثبت نام بیش از ۳۱ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در بناب/ خانواده‌ها با توجه به استعداد و علاقه فرزند خود انتخاب رشته کنند/ ثبت نام دانش آموزان فقط در مدارس انجام می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از آغاز ثبت نام مقاطع مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: انتظار داریم در سال جدید نیز ۳۱ هزار دانش آموز در شهرستان بناب در کلاس‌های درس حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب محمود پورلطفعلی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: آموزش و پرورش در طول تابستان کار ثبت نام دانش آموزان در شهرستان را انجام می‌دهد که در همین راستا ۳۱ هزار دانش آموز امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از ابتدای خرداد خبر داد و گفت: در ادامه ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول از اول تیر ماه و متوسطه دوم پس از ثبت نام در سامانه سیدا و رغبت انجام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر توجه خانواده‌ها به انتخاب رشته اظهار داشت: از تمامی خانواده‌ها انتظار می‌رود که بر حسب استعداد و علاقه فرزند خود رشته تحصیلی وی در دوره دبیرستان را انتخاب کنند و به اجبار دانش آموز را به رشته‌های تحصیلی خاص نفرستند.

محمود پورطعلی از توجه آموزش و پرورش به اوقات فراغت دانش آموزان در طی تابستان خبر داد و گفت: برای اوقات فراغت دانش آموزان ۶۴ پایگاه تابستانی در سامانه نورینو ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند که ۴ مورد از این پایگاه ها، سالن های ورزشی هستند.

وی افزود: در رشته های مختلف ورزشی اعم از فوتسال، تنیس و … در راستای تقویت ورزش بناب به جهت قطب شدن ورزش دانش آموزی بناب در استان انجام می پذیرد.

پور لطفعلی در ادامه تاکید کرد: برای دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند برای ثبت نام در پایگاه های تابستانی میتواند با تحویل نامه از طرف اداره مربوطه، تا سقف ۸۰ درصد مشمول تخفیف ثبت نامی شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ادامه گفت : در مدارس مناطق محروم اعم از شهر و روستا در صورتی که دانش آموزی در زمینه درسی ضعف داشته باشد میتواند با مراجعه مدرسه خود و برگزاری این کلاس ها را درخواست نموده تا توسط گروه های جهادی آموزش و پرورش انجام پذیرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه از تمامی نهادهای شهرستان انتظار همکاری و تعامل با آموزش و پرورش در راستای برگزاری اوقات فراغت دانش آموزان را داریم گفت: برگزاری کلاس‌های تابستانی برای بیش از ۳۱ هزار دانش آموز با توجه به اعتبارات این نهاد خدمات ساز سخت می باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی