جابجا نکردن تیرهای برق مزاحم یکی از معضلات اصلی شهر بناب
جابجا نکردن تیرهای برق مزاحم یکی از معضلات اصلی شهر بناب
وجود ده ها و شاید صدها تیر برق مزاحم در خیابان ها و كوچه های شهرستان بناب مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

گزارش میدانی و تصاویر ارسالی شهروندان به پایگاه خبری صدای بناب، حاکی است که برخی از تیرهای برق بر جای مانده از عقب کشی گذرها و معابر قدمت طولانی داشته و بی توجهی سازمان های مسوول به برچیدن و جابجایی آنها را نشانه بی احترامی آنها به مطالبات شان می دانند.

تیرهای برق سرگردان در نقاط مختلف شهر بناب به چشم می خورند و مشکلات زیادی را برای مردم از یک طرف و زشت کردن جلوه بصری شهری از طرف دیگر موجب می شوند.

مردم می گویند شهرداری یا اداره برق در دریافت حقوق خود از شهروندان کوچکترین مماشات و حتی ملاحظه ای نمی کنند، اما در انجام وظیفه قانونی اولیه خود مبنی بر جابجایی تیرهای برق سرگردان در وسط یا ابتدا و انتهای خیابان ها و کوچه ها، کمترین اقدامی نمی کنند و به این ترتیب حقوق شهروندی را پایمال می کنند.

یکی از شهروندان بنابی با ارسالی پیام به صدای بناب، می گوید: در محله کوی کارمندان جنب بیمارستان امام خمینی (ره) تیر برقی جود دارد که سالهاست به دلیل عقب کشی ساختمان ها همچنان در وسط گذر سرگردان است و با توجه به قدیمی و تنگ بودن کوچه ها در این منطقه، وجود تیر یاد شده مشکلات متعددی را از نظر رفت و آمد مردم و حتی تصادفات مکرر خودروها با آن را سبب شده است.

در پایان لازم است بگوییم تیرهای برق در معابر و خیابان های بناب موجب تضرر شهرواندان بخصوص در هنگام رانندگی در شب می شوند و انتظار می رود شرکت برق بناب با همکاری شهرداری هر چه سریع تر برای حل این مشکل شهری اقدام نمایند.

  • نویسنده : داود زیبائی