جشن فارغ التحصیلی در پیش دبستانی سما و سمامهر برگزار شد+ تصاویر
جشن فارغ التحصیلی در پیش دبستانی سما و سمامهر برگزار شد+ تصاویر
مراسم جشن فارغ التحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سما و سمامهر با حضور پرشور خانواده ها در سالن اداره ارشاد بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عصر امروز مراسم باشکوه و بی نظیری برای جشن فارغ التحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سما و سما مهر در سالن ارشاد شهرستان بناب برگزار شد.

‌‌در این مراسم نوآموزان پیش دبستانی سما و سما مهر به همراه خانواده های خود در سالن ارشاد حضور پیدا کرده و جشن بسیار باشکوه و زیبنده ای را برگزار کردند.

‌ در این جشن بزرگ نوآموزان پیش دبستانی سما و سمامهر در کنار مربیان و خانواده های خود جشن فارغ التحصیلی خود را برگزار و برای ورود به دبستان آماده شدند.

‌لازم به ذکر است در این جشن برنامه های بسیار شاد و متنوعی برای کودکان و حتی خانواده های آنها برگزار و علاوه بر اهدای جوایز به دانش آموزان و خانواده های آنها تمامی مربیان زحمتکش پیش دبستانی سما و سمامهر توسط مدیریت این مجموعه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

‌گفتنی است پیش دبستانی سما و سمامهر یکی از بهترین و بزرگترین پیش دبستانی های شهرستان بناب و منطقه است که طی سالیان اخیر با توجه بسیار زیاد به متد روز آموزشی و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای کودکان توانسته اعتماد بسیاری از خانواده های شهرستان بناب را به خود جلب کند.‌

‌گزارش تصویری؛