جلسه اقتصادی شهردار بناب با جمعی فعالان اقتصادی شهرستان
جلسه اقتصادی شهردار بناب با جمعی فعالان اقتصادی شهرستان
شهردار بناب طی در خصوص وضعیت اقتصادی شهرداری بناب با جمعی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق شهرستان بناب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  صبح امروز جلسه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری بناب با حضور شهردار بناب و جمعی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نمونه و برتر شهرستان بناب در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

شهردار بناب در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر درآمد ثابت برای شهرداری بناب اظهار داشت:این جلسه با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر با سرمایه‌گذاران شهرستان بناب در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

فرید پناهی با بیان اینکه شهرداری بناب در حوزه‌های مختلف شهری فعالیت‌های مختلفی دارد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهری به خصوص در بحث زیباسازی شهری و مسیر گشایی است.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه اجرای عدالت اجتماعی می‌بایست در اولویت اصلی شهرداری قرار بگیرد، گفت: برای شهرداری بناب منطقه کم برخوردار و مرفع وجود ندارد و همه را به یک چشم دیده و خدمات می‌دهیم.

فرید پناهی درآمد ثابت برای شهرداری بناب از طریق سرمایه‌گذاری را مهم عنوان کرد و گفت: شهرداری می‌بایست دارای منابع مالی ثابت و پایدار باشد تا بتواند مجموعه‌ای قوی و قدرتمند در حوزه شهرسازی باشد.

وی افزود: وقتی شهرداری بتواند از لحاظ درآمد و منابع پایدار و قوی باشد می‌تواند در سایر حوزه‌ها از قبیل شهرسازی و خدمات شهری موفق عمل کرده و اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران را جلب کند.

کلیددار شهر بناب با بیان اینکه یارانه‌های دولتی به هیچ عنوان کفاف خدمات و هزینه‌های شهرداری را نمی‌دهد، گفت: شهرداری امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده است و دولت تا به امروز شاید کمتر از ۳۰ میلیارد تومان پرداختی داشته باشد.

شهردار بناب در پایان تعامل و همکاری مجموعه شهرداری با سرمایه‌گذاران شهرستان بناب را مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از پتانسیل‌های شهرستان بناب و کمک گرفتن از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه مسیرگشایی و زیباسازی شهر از فعالان اقتصادی شهرستان بناب بهره‌مند شویم.

لازم به ذکر است: در انتهای این جلسه تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شهرستان بناب نیز تمامی نظرات و پیشنهادات خود را با شهردار بناب در میان گذاشتند مقرر شد جلسات شهرداری بناب با سرمایه‌گذاران مرتب برگزار شود.

گزارش تصویری؛

 

  • نویسنده : داود زیبایی