جوانان امروز از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند
جوانان امروز از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانانی که امروز در عرصه‌های سخت و در زمان سیل و زلزله به یاری هموطنان خود می‌شتابند از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، محمدحسین صفار هرندی روز دوشنبه در اجلاسیه شهرستانی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در شهرستان بستان آباد افزود: دشمنان در تلاشند تا حرمت تربیت اسلامی را لکه دار و اعتقادات دینی جوانان کشور را سست کنند اما نمی‌دانند که تربیت دینی و مؤمنانه در بین جوانان و نوجوانان ریشه دارتر از این دسیسه هاست و امروز خدمات و رشادت‌هایی که جوانان نسل سوم و چهارم در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند ریشه در همان روحیه و انگیزه الهی جوانان در صدر انقلاب دارد.

وی بیان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در نقاط مختلف جهان با برنامه و هدف‌گذاری مستکبران و با هدف حرمت‌زدایی از مقدسات مسلمانان انجام می‌گیرد، اما به طور قطع آزادگان و جوانمردان عالم در مقابل این حرکات زشت و وهن‌آلود‌ایستادگی خواهند کرد.

صفارهرندی علت افزایش کینه‌ورزی و دشمنی‌ها را با نظام اسلامی، افزایش قدرت داخلی و بین‌المللی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: بهترین پاسخ به کسانی که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی ضعیف شده همین افزایش خباثت‌ها و دشمنی‌های استکبار است که در مقابل افزایش عزت ملی و اقتدار نظام صف کشیده‌اند.

صفات و ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری از زبان و دیدگاه دشمنان

صفار هرندی با برشمردن برخی از صفات و ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری از زبان و دیدگاه دشمنان گفت: امروز دوست و دشمن بر نقش و جایگاه این فقیه عالم، حکیم و استراتژیست بزرگ معترف است و به همین علت از نقشه‌های شوم دشمن خدشه دار کردن جایگاه رهبری در جامعه اسلامی است که البته نتیجه نخواهند گرفت و باز هم ناکام خواهند ماند چون که ولایت‌مداری در خون مردم مؤمن و جوانان انقلابی ایران جریان دارد.

وی ادامه داد: خصوصیت بارز و توصیه اصلی شهدا در وصیت نامه‌هایشان از صدر انقلاب تا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ولایت مداری و حفظ حریم امام جامعه بود که از مکتب عاشورا نشات گرفته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج