حدود ۱۰ هزار نفر در بناب دُز دوم واکسن کرونای خود را نزدند!!/ بناب فاقد بخش آی سی یو  برای کودکان!
حدود ۱۰ هزار نفر در بناب دُز دوم واکسن کرونای خود را نزدند!!/ بناب فاقد بخش آی سی یو  برای کودکان!
رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با اشاره بر اینکه انجام واکسیناسیون در بناب در حال انجام است، گفت: متاسفانه ۱۰ هزار و ۵۳۳ نفر در بناب هنوز دز دوم واکسن کرونای خود را تزریق نکرده اند!!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان این که متاسفانه کشور وارد موج ششم شده است گفت: روزانه حدود ۱۵ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های بناب بستری و همین تعداد نیز مرخص می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب  با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۵۳۳ نفر که  در شهرستان بناب نسبت به تزریق دز دوم واکسن خود اقدام نکرده اند، گفت: این آمار بسیار نگران کننده است و انتظار داریم کسانی که دز اول واکسن خود را زدند برای تزریق دوم خود به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

دکتر وحید رضایی در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس از آبان ماه اظهار داشت: تمام کشور درگیر موج جدیدی از کرونا شده است اما چاره جز این نیست و ما از دستورات ستاد ملی کرونا پیروی خواهیم کرد.

وی افزود: بازگشایی مدارس می بایست با رعایت دستورالعمل ها و سایر موارد انجام شود که در مهمترین موضوع ساختمانهای مدارس برای دانش آموزان است که می بایست دارای تهویه مناسب و سایر موارد بهداشتی باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: از نظر ما بازگشایی مدارس می‌تواند خطرناک باشد و موجب افزایش بیماران کرونایی شود اما با این حال آماده هستیم تمام امکانات و نیروهای خود را برای کمک به بازگشایی مدارس اختصاص بدهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه متاسفانه در بناب قسمت آی‌سی‌یو برای کودکان وجود ندارد گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل ما کودکان را برای قرار دادن در بخش آی سی یو ویژه کودکان به تبریز ارجاع می‌دهیم.

انتهای پیام / داود زیبائی