حضور مردمی در روز جهانی قدس عین جهاد تبیین است
حضور مردمی در روز جهانی قدس عین جهاد تبیین است
فرماندار شهرستان بناب در جلسه هماهنگی روز قدس گفت: حضور مردمی در روز جهانی قدس عین جهاد تبیین است و از اقشار مختلف مردم بناب دعوت میکنیم در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.

به گزارش صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه هماهنگی روز قدس، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای افزایش معنویت و نزدیکی به خدا دانست و از مردم خواست تا فرصت را مغتنم شمرده و با حضور قلب در مساجد و مراسمات مذهبی خصوصا برنامه های شب های قدر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد سال ۵۸ گفت: روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و تنها مختص مسلمانان نیست و تمامی آزادی خواهان جهان و حامیان مظلومان و ستمدیدگان در این روز به صحنه می آیند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه امروز جنگ بین حق و باطل است، گفت: لازم است همه ما مسئولیت اجتماعی ، اخلاقی و انسانی خود را انجام داده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تمامی ستمدیدگان به صحنه بیاییم.

وی با اشاره به جنگ بین روسیه و اکراین ، برجام و تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس پس از دو سال که بدلیل بیماری کرونا امکان برگزاری آن فراهم نبود، نشان دهنده وحدت و یکپارچگی و تداوم موضع ملت ایران در برابر ستمگران و زورگویان خواهد بود.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به ضرورت حفط اتحاد، همدلی و وحدت باتوجه به شرایط حساسی که کشور در آن قرار دارد، گفت: در مراسم روز جهانی قدس لازم است تمامی مردم، اقشار و گروه های مختلف اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های دولتی، اصناف، کسبه، دانشجویان و دانش آموزان و … به صحنه بیایند و انزجار و خشم خود را از رژیم منحوس صیهونیستی اعلام کنند و این کار عین جهاد تبیین است.

🔹️وی همچنین با بیان اینکه جنگ امروز جنگ نرم و جنگ در عرصه رسانه می باشد گفت: رسانه ها باید عامل وحدت در جامعه باشند و از رسانه ها خواست در انتشار اخباری که ممکن است در جامعه و بین مردم نگرانی ایجاد کند دقت کنند و اخبار را بدون اطلاع دقیق از منابع رسمی و موثق منتشر ننمایند.

انتهای پیام/ ندا خانی