حفظ عزت نفس افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مهمتر از هر چیز دیگر
حفظ عزت نفس افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مهمتر از هر چیز دیگر
فرماندار شهرستان بناب تاکید بر توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره گفت مسئولان باید با آنها کمک کنند طوری که عزت نفس آنها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ضمن محکومیت شدید در خصوص جنایات روزهای اخیر توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: بمباران دیروز بیمارستان غزه توسط اسرائیل فاجعه بار و غیر قابل درک است.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی با این اقدام خود نشان داد که در رسیدن به اهداف شوم خود به پیر و جوان و کودک و مریض رحم نمی‌کند و با حمایت‌های اشتباه و نادرست آمریکا و برخی از کشورهای غربی خون مردم بی‌گناه را بر زمین می‌ریزد.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه در خصوص وضعیت ایجاد اشتغال در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر اعتبارات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال در شهرستان بناب اختصاص یافته است و شاهد افزایش ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان هستیم.

رضا لعلی در ادامه ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی گفت: حمایت از این خانواده‌ها خوب است اما نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد می‌بایست در راستای خودکفایی و ایجاد اشتغال برای آنها تلاش کنند.

وی افزود: کمیته امداد و بهزیستی می‌بایست با پرداخت وام‌های کم بهره و نظارت و کمک به خانواده‌های تحت پوشش خود برای ایجاد اشتغال پایدار آنها تلاش کرده و باعث توانمندسازی آنها در راستای درآمد پایدار شوند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه حفظ عزت نفس مهم‌ترین وظیفه نهادهای خدماتی می‌باشد، گفت: کمیته امداد و بهزیستی می‌بایست در هنگام وام دادن به افراد تحت پوشش خود طوری رفتار کنند که عزت نفس آنها حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد:  اگر هر چقدر به افراد تحت پوشش این دو نهاد وام و تسهیلات و کمک‌های دیگر داده شود اما با اقدامی نادرست دل یک نفر از آنها شکسته شود تمام زحمات بی فایده شده و انگار هیچگونه تلاشی برای آنها نشده است.

فرماندار شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی بانک‌های شهرستان بناب بابت تسهیل در پرداخت وام‌های اشتغال به خصوص برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره گفت: شاهد هستیم که بانک‌ها در بناب هر ساله برای این افراد سنگ تمام گذاشته و با وجود قوانین سخت، تمام تلاش خود را برای پرداخت وام به این افراد انجام می‌دهد که جای تقدیر و تشکر دارد

 

  • نویسنده : داود زیبایی