حکومت آذربایجان از عربستان درس عبرت بگیرد
حکومت آذربایجان از عربستان درس عبرت بگیرد
امام جمعه موقت بناب گفت: عربستان پس از سالها خصومت علیه کشور ما اکنون به آغوش ایران بازگشته است و حکومت باکو در آذربایجان تازه دشمنی خود را آغاز کرده است در حالیکه هیچگاه به پای عربستان نمی‌رسد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام علی اعلایی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی این هفته شهرستان بناب با بیان مصادیق تقوا اظهار داشت: تقوای سیاسی یکی از مهمترین مصادیق رعایت تقواست که مسئولان بالادستی با رعایت شایسته‌سالاری در گزینش افراد در نهادها و ادارات باید آن را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: رعایت تقوا به انسان آرامش روحی و جسمی می‌بخشد، در حالیکه متاسفانه برخی انسان‌ها در جهان آرامش را در استفاده از مواد مخدر و برخی چیزهایی کذایی می‌دانند و بعدا در اثر از دست دادن آن دچار حزن و اندوه می‌شوند که حزن و اندوه خود مصداق بارز بی‌تقوایی است.

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی‌ترین حکومت تاریخ است، تصریح کرد: در نظام‌های دیکتاتور مآب قاجار و پهلوی با یک انتقاد کوچک از حکومت‌ها مجلس به توپ شده و تخریب می‌شد و یا مردم بیگناه توسط ساواک شکنجه می‌شدند در حالیکه حضرت امام می‌گفت من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم و مجلس در راس همه امور است.

حجت الاسلام اعلایی همچنین ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره با دانشجویان نشست و برخاست می‌کند و حرف و انتقاد آنها را می‌شنود و گاهی اوقات بر انتقادات آنان صحه می‌گذارد.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برقراری روابط ایران و عربستان گفت: کشور عربستان پس از سالها خصومت با ایران از همکاری با رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، به راه انداختن جنگ نرم علیه ایران و صرف میلیاردها دلار اکنون به آغوش ایران بازگشته است، حکومت باکو باید عبرت بگیرد که متاسفانه در اثر تحریکات رژیم صهیونیستی تازه دشمنی خود با ایران را آغاز کرده است در حالیکه نه در خصومت و نه در صرف هزینه هیچگاه به پای عربستان نمی‌رسد.

اعلایی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام (ره) گفت: منافقین کوردل به امید سرنگونی نظام جمهوری اسلامی دست به جنایات سهمگین در ایران زده است و اقل جنایات آنها انجام ۱۷ هزار ترور از اول انقلاب تاکنون است که کارنامه‌شان هرگز قابل تطهیر نیست.

🔹امام جمعه موقت بناب خاطرنشان کرد: الحمدلله چند روز گذشته با ابراز تمایل اروپا به ایران طبق توافقات اخیر، پلیس آلبانی با حمله به اشرف ۳ – مقر منافقین – آنها را دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای شان نیز را ضبط کرد.

  • نویسنده : داود زیبائی