خرمشهرها در پیش است/ تقدیر و تشکر از انتخاب فرماندار بومی و ارزشی بناب
خرمشهرها در پیش است/ تقدیر و تشکر از انتخاب فرماندار بومی و ارزشی بناب
امام جمعه موقت بناب گفت: خرمشهرها در پیش است و انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی در مقابل کفر و استکبار جهانی قرار گرفته است.

به گزارش پاپگاه خبری صدای بناب، حجت‌الاسلام ناصر اصغری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با توصیه و تأکید بر برگزاری و اقامه نماز در اول وقت، ایام‌الله دهه مبارک فجر را گرامیداشت و اظهار کرد: این ایام بهانه‌ای است که اتفاقاتی که در مسیر انقلاب اتفاق افتاد، آنها را مورد آسیب‌شناسی قرار دهیم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و همان‌ طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است و انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی در مقابل کفر و استکبار جهانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه باید کشور را طوری ساخته و پرداخته کنیم که به طور عملی اجرایی شدن اسلام را به عنوان الگو پیاده کنیم.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب همچنین با اشاره به ویژگی‌های مسوولان منصوب شده نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مسوولانی که در نظام جمهوری اسلامی عهده‌دار مسوولان می‌شوند، بدانند که مدیون خون‌های پاک شهدا هستند و رفتار و حرکاتی که طی ماه‌های اخیر از مسوولان دیده می‌شود، معلوم می‌شود که شیفته خدمت به مردم هستند و شبانه‌روز در تلاشند تا به مردم خدمت کنند.

حجت‌الاسلام ناصر اصغری ، ایجاد تسهیل در کسب و کارها و رفع موانع برای ایجادکنندگان واحدهای تولیدی و صنعتی را از نمونه‌های اقدامات اخیر مسوولان و دولتمردان اعلام و تصریح کرد: قبلاً فردی که می‌خواست کارخانه‌ای راه‌اندازی کند، باید به ۱۸۶ جا مراجعه می‌کرد و از هفت‌خوان رستم می‌گذشت ولی دولت جدید قصد دارد با اینترنتی کردن موضوع این را به دو ساعت کاهش دهد.

وی با تقدیر و تشکر از مسوولان به‌خاطر انتخاب فرد بومی و ارزشی و فرزند شهید به عنوان فرماندار شهرستان از خدمات فرمانداران قبلی نیز تقدیر و تشکر و با اظهار امیدواری گفت: منتظر اقدامات مؤثر و ارزشمند این نیروی ارزشی در شهرستان هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با انتقاد از مسوولان و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر یادآور شد: در این جشنواره فردی که در مقابل چشمان میلیون‌ها انسان ازدواج سفید را مطرح کرد، علناً به قوانین اسلام توهین و اهانت می‌کند و مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید از این صحنه‌ها با بی‌تفاوتی عبور کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کارگردان فیلم موقعیت مهدی که به زندگینامه شهید مهدی باکری پرداخته است؛ گفت: با وجود اینکه فشارهایی ولی داوران این فیلم را به عنوان بهترین فیلم جشنواره انتخاب کردند.

امام جمعه موقت شهرستان بناب سپس با گرامیداشت شهدای روحانی اذعان داشت: درصد شهدای روحانی نسبت به شهدای سایر اقشار بسیار بالاست و روحانیون تنها در منبر سخنرانی نکردند بلکه با شهادت خود در مسیر پیشرفت انقلاب گام برداشتند.

حجت‌الاسلام اصغری همچنین با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان به مناسبت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: معظم له در این دیدار به صراحت فرمودند در بحث برجام خواسته‌های ایشان گنجانده نشده بود.

انتهای پیام/داودزیبائی