خیران بنابی پیشگام در مبارزه با بیماری کرونا / وضعیت بحرانی کرونا در بناب با بیش از ۸۰ بیمار کرونایی بستری شده
خیران بنابی پیشگام در مبارزه با بیماری کرونا / وضعیت بحرانی کرونا در بناب با بیش از ۸۰ بیمار کرونایی بستری شده
فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از نقش خیرین در حوزه سلامت گفت: در شهرستان بناب هرگاه با کمبود و یا مشکلی در حوزه درمان مواجه شدیم خیرین در کنار ما قرار گرفتند و در این راستا به ما یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه خیرین سلامت شهرستان بناب با اشاره به اوج گیری بیماری کرونا در شهرستان بناب اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شهرستان بناب همزمان با کل کشور در پیک پنجم بیماری کرونا به سر می‌برد و همه روز شاهد افزایش بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان هستیم.

فرماندار بناب با اشاره به خستگی کادر درمان و پزشکان گفت: از شیوع بیماری کرونا پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری قرار داشتند اما پس از گذشت نزدیک ۲۰ ماه از بیماری می‌توان به راحتی خستگی را در چهره این عزیزان مشاهده کرد.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی و بخش بیماران کرونایی گفت: متاسفانه وضعیت بیماری در شهرستان مطلوب نیست و شاهد بستری شده حدود ۸۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی ره بناب هستیم.

فتحی در همین راستا با اشاره به حضور همیشه در صحنه خیران بنابی عنوان کرد: به واسطه وجود خیران دلسوز شهرستان بناب هیچگاه احساس کمبود نداشته ایم و هرجا که لازم بوده خیران بنابی پیشگام بوده‌اند و امروز هم از خیران می‌خواهیم تا به کمک مردم آمده و مثل گذشته در کنار کادر درمان قرار بگیرند.

فرماندار بناب در پایان اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون در سطح شهرستان بناب را هم خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده با افزایش شمار افراد واکسینه شده شاهد ایجاد ایمنی جمعی و کنترل سریع بیماری باشیم.

انتهای پیام / زیبائی