درج قیمت بروی تمامی کالاها اجباری است/ جریمه سنگین در انتظار اصناف گران فروش
درج قیمت بروی تمامی کالاها اجباری است/ جریمه سنگین در انتظار اصناف گران فروش
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب درج قیمت بر روی تمامی کالاها را امری مهم و اجباری عنوان کرد و گفت: اصناف و کسب ای که از این کار خودداری کنند با جریمه های سنگین مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا رستمی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان بناب از شروع گشت های نظارتی در دو نوبت صبح و عصر در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اکیپ های نظارتی شامل اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی کار نظارت بر بازار را در ایام نوروز انجام خواهند داد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب بر لزوم بازرسی در عمده فروشی ها و خرده فروشی های شهرستان بناب تاکید کرد و  گفت: از مسئولان نهادهای نظارتی انتظار داریم علاوه بر نظارت بازار بر واردات کالاهای اساسی از جمله برنج که به صورت تناژ پایین وارد شهرستان می شوند نظارت بیشتری داشته باشند.

رستمی داشتن فاکتور خرید توسط اصناف و کسبه را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در هنگام بازرسی ها در صورت عدم داشتن فاکتور خرید با صاحب صنف مربوطه برخورد قانونی و جریمه اعمال خواهد شد.

وی در خصوص اینکه عده ای از اصناف کالاهای خود را به نرخ روز به فروش می‌رسانند، گفت: معیار سنجش و نظارت ما قیمت فاکتور خرید می باشد و بر اساس سود قانونی که بر روی قیمت خرید گذاشته می شود قیمت نهایی مورد بررسی قرار میگیرد و در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بناب درج قیمت بر روی تمامی اجناس و کالاها را امری مهم و اجباری عنوان کرد و گفت: تمامی اصناف شهرستان بناب مطمئن باشند در صورت عدم درج قیمت بر روی کالا با جریمه سنگین از طرف نهادهای نظارتی به خصوص تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

وی افزود: تمامی قصابی های سطح شهرستان بناب نیز می بایست قیمت روز و دقیق انواع گوشت را بر روی تخته وایت برد و یا کاغذ درج نموده و در معرض دید عموم مردم قرار بدهند و با همان قیمت گوشت را به فروش برسانند تا از جریمه های سنگین در امان باشند.

رئیس تعزیرات حکومتی بناب در پایان از افزایش گشت های بازرسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این بازرسی ها به صورت سرزده و ۲۴ساعته انجام خواهد شد و هیچ گونه تخفیف برای متخلفان قائل نخواهیم شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی