دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در تبریز
دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در تبریز
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل خانم 67 ساله در کمتر از 48 ساعت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش صدای بناب، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اطلاع قتل خانم ۶۷ ساله به پلیس در شهرستان آذرشهر به جهت حساسیت موضوع مراتب پیگیری کشف در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی تخصصی آثار بجا مانده از صحنه وقوع جرم و تحلیل اطلاعات ۲ نفر از مظنونین پرونده شناسایی، دستگیر و تحت اختیار پلیس قرار گرفتند که در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه اتهام وارده و ارتباط با موضوع شدند که پس از مواجهه با دلایل و مدارک فنی پلیس نهایتاً یکی از متهمان به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به اختلافات ملکی با مقتوله از حدود ۴ سال قبل اعتراف و با طراحی نقشه ای باعث به قتل رسیدن خانم ۶۴ ساله شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد، در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات مالی و غیره را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری نمایند.