دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در محاسبات خود دچار اشتباه شدند / در 42 سال اتفاقات زیادی در کشور اتفاق افتاده
دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در محاسبات خود دچار اشتباه شدند / در 42 سال اتفاقات زیادی در کشور اتفاق افتاده
فرماندار شهرستان بناب در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای 7 تیر و شهید بهشتی گفت: موفقیت و سربلندی نظام انقلاب اسلامی ایران از ثمرات و اقتدار خون شهدای 7 تیر و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی است که درخت انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر و شهید بهشتی ضمن تشکر از مردم پرتلاش شهرستان بناب گفت: دشمن با استفاده از رسانه های بیگانه و ایجاد فضای مسموم، مردم را از پای صندوق های رای ناامید کرده بودند و طوری جلوه می دادند که مردم از نظام و رهبری قهر کرده اند. این همان دشمنی است که در روز 7 تیر یاران باوفای امام و شهید بهشتی، حاج قاسم سلیمانی، فخری زاده و دیگر شهدای بزرگوار را از دستمان گرفت.

فرماندار شهرستان بناب اظهار کرد: ما قبول داریم که مردم مشکلات معیشتی دارند که یکی از دلائل آن توطئه دشمن و دیگری حرکت خودمان بود که دشمن هم دقیقاً بر روی این مساله زوم کرده بود. و بر اساس آن عده ای هم در داخل باور کرده بودند که مردم پای صندوق های رای نمی آیند غافل از اینکه در 42 سال اتفاقات زیادی افتاده است.

وی همچنین در پایان اظهار داشت که همه اینها از ثمرات و اقتدار سرمایه خون شهدای 7 تیر و دیگر شهدا است که درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

انتهای پیام / رقیه فتحی