دشمن ازطریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است
دشمن ازطریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است
امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم ایران است، گفت: مردم اجازه ندهند شیاطین در اراده آنها خللی ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عقیدتی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آیاتی از سوره ابراهیم (س) گفت: در شرایط کنونی بارزترین مصداق این آیه شریفه نهضت و انقلاب شما مردم نجیب است و این نظام یک نظام عاشورایی است و جمهوری اسلامی با هیچیک از نظام‌های دنیا شباهت ندارد.

وی افزود: این نظام بر پایه اعتقاد و شهادت نهادینه شده است و بهترین مثال برای گفته‌های بنده وصیت نامه صدها هزار شهید است که در چکیده آنها آمده است که قدردان این نظام و انقلاب باشید.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی قلب تمام ملت‌ها را تسخیر کرده و جهان‌خواران خواب راحتی ندارند و هیمنه پوشالی استکبار را برهم زده است؛ اذعان کرد: نزدیک به شش سال است شیاطین با آن ابهت پوشالی خود در یمن گرفتار شده‌اند و نگذاشته‌اند در ظالمان ابهتی بماند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به مطرح کردن جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز تبیین و ترویج دستاوردهای نظام در برابر توطئه‌های استکبار یک فریضه است و عزت و عظمتی که ملت ایران در سایه نظام جمهوری اسلامی و خون‌های ریخته شده صدها هزار شهید به دست آورده، قابل ستایش و سپاس است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصله در کشور در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: در ۴۳ سال گذشته به اندازه یکصد سال جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌هایی داشته است علیرغم اینکه با مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل مواجه هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب گفت: مشکلات موجود هیچ ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد بلکه قسمتی از آن از ناحیه جفا کردن به همدیگر، کارنامه ضعیف برخی مسئولین و عدم نظارت‌ها به وجود آمده است.

باقری بنابی یادآور شد: امروز ایران اسلامی ام القرای اسلام ناب بر روی زمین است، از این رو مردم نباید اجازه دهند تا شیاطین بدخیم از طریق فضای مجازی خللی در اراده آنها به وجود آورد.

وی بیان کرد: البته باید اعتراف و اقرار کنیم برخی از مسئولین در کشور امانتدار خوبی نبوده و برای نظام و انقلاب یاور خوبی نبوده‌اند باید از طرف این مدیران ناکارآمد از روح امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و ملت عزیز ایران بخاطر این کم کاری‌ها عذرخواهی کنیم و باید بگوییم در بحث ایجاد عدالت و در این حوزه چندان حرفی برای گفتن نداریم و باید قدردان مدیران فداکار و جهادگر که در تمام دولت‌ها وجود داشته‌اند و در این دولت نیز هست، بود!

امام جمعه بناب در ادامه از حضور حماسی مردم سراسر میهن اسلامی علی الخصوص حضور پرشور مردم شهرستان بناب در برنامه حماسی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این گزارش، در حاشیه برگزاری خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در برنامه میز خدمت که با حضور مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی و مسئولین منابع طبیعی شهرستان در محل مصلای اعظم ترتیب یافته بود، مردم مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت نمودند.