دولت قبلی با اشتباهات خود در برجام ضربه سنگینی به کشور و انقلاب وارد کرد/ ضرورت هم افزایی ادارات و نهاد ها با یکدیگر در راستای خدمت بهتر به مردم/ تقدیر و تشکر از شهرداری و راهداری بابت آسفالت ریزی گسترده در سطح شهرستان
دولت قبلی با اشتباهات خود در برجام ضربه سنگینی به کشور و انقلاب وارد کرد/ ضرورت هم افزایی ادارات و نهاد ها با یکدیگر در راستای خدمت بهتر به مردم/ تقدیر و تشکر از شهرداری و راهداری بابت آسفالت ریزی گسترده در سطح شهرستان
فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اشتباهات دولت قبلی در برجام گفت: خوشبختانه دولت آقای رئیسی با اصول و منطق در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اینکه از ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، گفت: طی این ایام اقدامات جنایتکارانه ای از قبیل سوء زن به جان مقام معظم رهبری، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و همچنین حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران از جمله جنایت آمریکا در این هفته است.

وی افزود: در کنار این جنایت ها در ایام ذکر شده اقدامات جنایتکارانه دیگری از قبیل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، تحریم های ظالمانه و غیر انسانی آمریکا بر علیه این کشور، تجهیز داعش و سایر گروه های تروریستی در منطقه که خود را حامی حقوق بشر می نامد بر علیه این کشور و ملت انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه آمریکا برای استعمار و زورگویی خود بر علیه سایر کشورها از ابزار آلات بین‌المللی استفاده می‌کند، گفت: سازمان ملل، صندوق بین المللی پول، شورای امنیت، آژانس بین‌المللی اتمی و سایر نهادهای بین المللی ابزاری برای استعمار آمریکا شده‌اند و می‌بایست با این کشور زورگو مقابله و در مقابل آن ایستادگی کرد.

سرهنگ یحیی حیدری با اشاره به اینکه دولت قبلی به ریاست حسن روحانی با برجام خسارت سنگینی به ایران و انقلاب اسلامی وارد کرد، گفت: دولت قبلی به صورت غیر منطقی و غیر اصولی با برجام برخورد کرد و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه آمد اما بر خلاف دولت قبلی دولت آقای رئیسی با منطق و توجه به اصول در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمام نهادها و ادارات که در عملیات گردان های بیت المقدس و کوثر که اخیرا در شهرستان بناب برگزار شده بود، همکاری لازم را داشتند، گفت: جا دارد از تمامی نهادها به خصوص فرمانداری، شهرداری، ادارات خدمات رسان، اتوبوسرانی فولاد و سایر نهادهای مربوطه که در برگزاری این رزمایش همت کردند تقدیر و تشکر کنیم.

وی هم افزایی و همکاری بین نهادهای دولتی و غیردولتی با یکدیگر را مهم عنوان کرد و گفت: اگر تمامی ادارات و دانشگاه ها با یکدیگر تعامل و هم افزایی بیشتری داشته باشند قطعا می‌توانند در مقابل مشکلات، برنامه ریزی داشته و خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در ادارات شهرستان بناب تاکید کرد و گفت: انتظار می رود بانوان کارمند در ادارات که خود الگوی جامعه محسوب می شوند با چادر در محل کار خود حضور پیدا کنند.

سرهنگ حیدری با اشاره به پیش رو بودن دهه امامت و ولایت گفت: از تمامی ادارات و هیئت‌های مذهبی شهرستان بناب انتظار می رود نهایت توجه به این ایام را داشته باشند و به هفته امامت و ولایت و غدیر بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص آسفالت ریزی درون شهری و محورهای مواصلاتی بناب گفت: ورودی های شهر بناب اوضاع خوبی نداشتند و درخور این شهرستان نبودند که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و همچنین روز به روز شاهد هستیم که محلات توسط شهرداری بناب آسفالت ریزی می‌شود و این قطعاً باعث افزایش رضایتمندی مردم می گردد.

انتهای پیام/ داود زیبائی