دیدار مدیر عامل مجتمع فولاد ظفر با سرپرست دانشگاه بناب + تصاویر
دیدار مدیر عامل مجتمع فولاد ظفر با سرپرست دانشگاه بناب + تصاویر
مهندس فرهاد نیک نفس مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر با سرپرست دانشگاه بناب دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، در این دیدار که راه کارهای تعامل فولاد ظفر و دانشگاه بناب مورد بررسی قرار گرفت، سرپرست دانشگاه بناب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید مجتمع فولاد ظفر بناب، بر ضرورت استفاده این مجتمع از نیروهای متخصص و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی توسط مجتمع در سطح شهرستان تاکید کرد.
دکترمجتبی‌عباسیان با اشاره به اینکه دانشگاه‌بناب دانشگاه فنی ‌ومهندسی است، به معرفی‌توانمندی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و بر تقویت و توسعه همکاری های فی مابین با هدف دسترسی و به کارگیری دانش و فناوری روز، اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای ،کاربردی، مشاوره ای در موضوعات مرتبط با نیاز های منطقه و صنعت تاکید کرد.
وی به ارتباط مستقیم صنعت با دانشگاه و بر تحقیق و توسعه در حوزه صنعت تاکید کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت می‌تواند عامل توسعه پایدار باشد و این ارتباط از سوی دانشگاه بناب باید زودتر از این شکل می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بناب با انعقاد تفاهم نامه ای، ارتباط با حوزه صنعت را شروع خواهد کرد، افزود: این شروع را به فال نیک می‌گیریم تا با توسعه آن، گامی در جهت علمی ساختن فعالیت‌های صنعتی و صنعتی ساختن فعالیت های علمی برداشته باشیم.
در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت فولاد ظفر نیز با بیان پیشرفت های این شرکت در سال های اخیر از پذیرش طرح و ایده‌های دانشگاهی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه بناب استقبال نمود.
در این دیدار مهندس فرهاد نیک نفس آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر و بهتر مجتمع فولاد ظفر با دانشگاه بناب در قالب تفاهم نامه به منظور انجام طرح های پژوهشی وکمک به کم کردن آلایندگی‌های زیست محیطی مدنظر اعلام کردند.
وی از برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.
نیک نفس در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم دامنه ارتباط صنعت و دانشگاه را در آینده گسترده تر نماییم.

گزارش تصویری:

انتهای پیام/داودزیبائی