دیدار و گفتگوی اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب با دادستان بناب+ تصاویر/ دادستان بناب: ضرورت حمایت از زندانیان پس از آزادی
دیدار و گفتگوی اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب با دادستان بناب+ تصاویر/ دادستان بناب: ضرورت حمایت از زندانیان پس از آزادی
ظهر امروز اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب با حضور در ساختمان قضایی شهرستان بناب با جلیلی دادستان جدید شهرستان بناب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد جلیلی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت محمد (ص)  و شهادت حسن مجتبی (ع) و امام رضا علیه السلام اظهار داشت: حمایت از زندانیان اعم از افرادی که دارای جرایم عمد و غیر عمد هستند می بایست با جدیت ادامه پیدا کند چرا که قطعا آنها و خانواده های آن ها مستحق کمک هستند.

دادستان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه حمایت از زندانیان پس از آزادی از زندان می بایست با جدیت انجام شود گفت: جامعه باید افرادی را که از زندان آزاد می شوند را با دیدگاه مثبت نگاه کنند و برای اشتغال و سایر مسائل اجتماعی به آنها کمک کنند.

وی وظیفه انجمن حمایت از زندانیان را مهم و خطیر عنوان کرد و گفت: برخی از خانواده های زندانیان نیاز مالی ندارند اما می بایست با آنها صحبت کرده و با مشاوره صحیح آنها توجیه شوند که پس از آزادی سرپرست آنها بدون مشکل به زندگی خود ادامه بدهند.

دادستان شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه در کنار انجمن حمایت از زندانیان برای آزادی و کمک به خانواده های زندانیان تلاش خواهیم کرد گفت: دادستانی شهرستان بناب قطعاً با تمام ظرفیت خود در این راستا پای کار خواهد بود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی